تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای طرح احداث و بهسازی ۳۸ ایستگاه هوائی توزیع برق در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان با عنوان این مطلب گفت: نصب و بهره برداری از ۲۶ ایستگاه هوائی و همچنین اصـلاح و بهسـازی ۱۲ دستگاه تـرانس بـرق، توسـط واحدهای اجرائی این شرکت، در سطح استان به اجرا در آمده است

رضا علی اصغری اظهارداشت: درراستای پایداری شبکه های توزیع برق، طرح توسعه و بهسازی سه هزار متر شبکه فشار ضعیف و همچنین احداث و بهینه سازی۱۰ هزار و ۷۰۰ متر شبکه فشار متوسط زمینی و هوائی ، از شروع سال جاری تا زمان حاضر به اجرا در آمده است.

وی با اعلام این که ۱۵۴ دستگاه سرچراغ جدید در سامانه روشنائی معابر استان نصب گردیده یادآور شد: در مدت زمان قید شده ، اصلاح ۴۸ سرچراغ نیز به انجام رسیده است.

وی تصریح کرد: برای اجرای طرح های توسعه و احداث ذکر شده توسط مدیریت های توزیع برق شهرستان های استان ، مبلغ ۵۳میلیارد و ۴۶ میلیون ریال اعتبار صرف گردیده است.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای طرح احداث و بهسازی ۳۸ ایستگاه هوائی توزیع برق در استان سمنان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..