تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت به فرهنگ عامه مردم ایران در «هفت کوچه»

سید هادی موسوی‌نژاد تهیه‌کننده، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه رادیویی «هفت کوچه» گفت: برنامه «هفت کوچه» در طول این سال‌ها فراز و نشیب‌های زیادی داشته است. در ابتدا نام این برنامه «چهار سوق» بود و روز‌های پنجشنبه به مدت یک ساعت و نیم پخش می‌شد. با تصمیم مدیر رادیو فرهنگ قرار شد این برنامه هر روز زیرنظر یکی از گروه‌های برنامه‌ساز در پخش شود؛ این مسئله باعث شد برنامه کمی از یکنواختی و انسجام خارج شود.برای همین، بعد از مدتی این برنامه در گروه جامعه با رویکرد‌های جدید روی آنتن رفت تا مردم بیشتر و به شکل صحیح با فرهنگ ایران آشنا شوند.

این تهیه‌کننده درباره انتخاب موضوعات برنامه که با محوریت ترویج فرهنگ ایرانی- اسلامی تولید می‌شود، عنوان کرد: ما به آنچه در طول روز برای هر فردی ممکن است اتفاق بیفتد و به فرهنگ و آیین و رسوم ارتباط دارد، خواهیم پرداخت تا موضوع برنامه برای مردم قابل لمس باشد. به‌عنوان مثال آیین‌های مربوط به تولد فرزند یا حتی توجه به طبیعت در فرهنگ عامه موضوعاتی است که به آن می‌پردازیم.

موسوی‌نژاد اظهار کرد: ما در این برنامه به مناسبت‌های تقویمی هم توجه داریم تا به روز بودن برنامه را برای مخاطبانمان حفظ کنیم. به طور حتم طرح چنین موضوعاتی برای مردم، هم جذاب است و هم این‌که با فلسفه آداب و رسومی که پاس می‌دارند، آشنا خواهند شد. تولید برنامه در رسانه یک اثر هنری محسوب می‌شود و برنامه‌ساز در برنامه‌های هرروزه باید مراقب باشد اثرش دچار یکنواختی و روزمرگی نشود و این مستلزم نقدپذیری و روحیه مشورت است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت به فرهنگ عامه مردم ایران در «هفت کوچه»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..