تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شبکه نسیم هم ماسک زد

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شدت گرفتن ویروس کرونا در کشور و بالارفتن آمار مبتلایان در برخی از شهرهای بزرگ کشور، ستاد مقابله با ویروس کرونا در طرحی استفاده از ماسک‌های بهداشتی را در اماکن عمومی اجباری کرد و در پی این طرح، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار ویدئو کنفرانسی اخیرشان با مسئولان قوه‌قضاییه به استفاده از ماسک برای جلوگیری از شیوع مجدد ویروس کرونا اشاره کردند. 

در همین راستا نیز، برخی از نهادهای و دستگاه‌های دولتی و خصوصی برای ترویج فرهنگ استفاده از ماسک‌های بهداشتی در کشور، لوگو خود را با اضافه کردن تصویری از ماسک تغییر دادند و یا هشتگ «من ماسک میزنم» را به عنوان خود اضافه کردند. شبکه تلویزیونی نسیم هم با پیوستن به پویش «من ماسک می‌زنم» آرم و لوگوی شبکه خود را تغییر داده است و از امروز با طرح گرافیکی جدید روی آنتن می‌رود. 

حمید خواجه نژاد مدیر روابط عمومی معاونت سیما، در جدیدترین پست توئیتری خود نوشت:

"شبکه نسیم هم ماسک زد.
همکاران مجری ام در دیگر شبکه‌های سیما هم خیلی پیش‌تر با هدف حساسیت زایی (با محدود نکردن اصل زیبایی شناختی تصویر) ضرورت استفاده از ماسک را به مردم متذکر شده اند. "

شبکه نسیم هم ماسک زد

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شبکه نسیم هم ماسک زد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..