تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قابلیتی جدید و فوق‌العاده در دوربین گوشی‌های شیائومی

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اطلاعاتی از شرکت شیائومی در فضای مجازی منتشر شد که ما را با یکی از قابلیت‌های فوق‌العاده دوربین گوشی هوشمند آن  آشنا می‌کند. قابلیت مذکور اکنون در دوربین گوشی‌های گوگل استفاده می‌شود. این ویژگی جذاب و کاربردی که شیائومی نام آن را "Al Shutter" گذاشته است، به احتمال زیاد با بروزرسانی MIUI 12 در آینده عرضه خواهد شد و کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند.

قابلیت AI Shutter چیست و چگونه کار می‌کند

عملکرد AI Shutter دقیقاً همان کارایی را دارد که در Top Shot تلفن‌های پیکسل گوگل دیده می‌شود. دوربین با فعال بودن آن پشت سر هم عکس می‌گیرد و یک الگوریتم یادگیری ماشینی بهترین گزینه ممکن در دسته را انتخاب می‌کند. به طور معمول این سیستم به دنبال تصاویری می‌گردد که سوژه لبخند بزند، چشمهایش بسته نباشد و به دوربین نگاه کند.

قابلیتی فوق‌العاده به دوربین گوشی‌های شیائومی اضافه می‌شود

دیگر قابلیت‌هایی که به MIUI 12 اضافه می‌شود

چند ویژگی دیگر مانند Magic Clone و پشتیبانی از حرکات تمام صفحه به برنامه پیش فرض دوربین MIUI 12 نیز اضافه می‌شود و شما می‌توانید هنگام دریافت بروزرسانی پایدار MIUI 12 در تلفن خود، آن‌ها را امتحان کنید. شیائومی در مدتی کوتاه توانست پیشرفت بسیار خوبی در زمینه رابط کاربری تلفن‌های هوشمند کند و این مسئله مطمئنا در تجربه کاربری افرادی که از محصولات این شرکت استفاده می‌کنند، تاثیر مثبت می‌گذارد.

باید دید آیا قابلیت Al Shutter که شیائومی برای دوربین گوشی‌های خود در نظر گرفته می‌تواند در مقابل Top Shot تلفن‌های پیکسل گوگل عملکرد خوبی نشان دهد. هنوز نمی‌توان تصمیم نهایی گرفت زیرا عملکرد واقعی قابلیت جدید گوگل مشخص نشده و تصویری از نتیجه آن در دست نیست. 

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قابلیتی جدید و فوق‌العاده در دوربین گوشی‌های شیائومی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..