تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی چهار مدل از خودروهای Mach E

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس اطلاعات منتشر شده خودروی جدید موستانگ مچ‌ ای شرکت فورد یک قدم به عرضه نهایی خود نزدیک‌تر شده است. روز سه‌شنبه شرکت سازنده این اتومبیل اعلام کرد تمامی اشخاصی که تا به حال خرید Ford Mustang Mach E را رزرو کرده بودند حالا با مراجعه به حساب کاربری خود می‌توانند رزروشان را به مرحله سفارش و پیش خرید برسانند.

شرکت فورد در ادامه بیانیه خود مشخصات فاش شده از جزئیات خودرو در ماه آوریل را تأیید کرد. هر چهار مدل از این اتومبیل الکتریکی با  قدرت بیشتر در اسب‌بخار و گشتاور عرضه شوند. برای شروع اتومبیل اولیه RWD قدرتی مطابق با ۲۶۶ اسب‌بخار و گشتاور ۳۱۷ پوند بر فیتی خواهد داشت. نمونه پیشین Ford Mustang Mach E قدرتی مطابق با ۲۵۵ اسب‌بخار را به خود اختصاص می‌داد. این در حالی است که مدل AWD قدرت بیشتری را به خریدار خود ارائه می‌دهد و اسب‌بخاری مطابق با ۲۷۷ دارد.

خودروهای Mach E

بیشتر بخوانید

در ادامه مدل توسعه‌یافته‌تر و ویژه RWD با ۲۹۰ اسب‌بخار عرضه خواهد شد و ۳۱۷ پوند بر فیت گشتاور را به خریدارانش پیشنهاد می‌دهد. قوی‌ترین نمونه ساخته شده مدل AWD پیشرفته خواهد بود که ۳۴۶ اسب‌بخار و ۴۲۸ پوند بر فیت را به خریداران ارائه می‌دهد. شرکت فورد اظهار داشته که این خودرو می‌تواند صفر تا صد خود را در کمتر از ۵ و نیم ثانیه طی کند.

رقابت فورد با تسلا

با توجه به کاهش قدرت اتومبیل‌های الکتریکی، ساخت نمونه‌های قدرتمند می‌تواند به فورد کمک کند تا موفقیت بسیار بیشتری را در فروش مدل‌های الکتریکی به دست آورد. این نمونه‌ها می‌توانند به عنوان قدرتمندترین و متقاعدکننده‌ترین نمونه‌های الکتریکی شناخته شوند. این شرکت سعی دارد رقابتی جدی‌تر را با مجموعه تسلا آغاز کند و عزمش را جزم کرده تا پیروز مسابقه باشد. گفتنی است؛ قیمت در نظر گرفته شده برای مدل‌های Ford Mustang Mach E از ۴۳۸۶۵ دلار آغاز می‌شود و بین مدل‌های مختلف متغیر است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی چهار مدل از خودروهای Mach E»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..