تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آی اپس، به دغدغه این روزهای کاربران اپ استورهای ایرانی می‌پردازد!

اخیرا شاهد تحریم‌های جدید شرکت اپل برای کاربران ایرانی هستیم. به‌همین‌دلیل، کاربران آی‌اواس نمیتوانند برنامه و بازی‌های ایرانی مورد علاقه خود را از اپ استور دانلود کنند و مجبور به استفاده از اپ‌استورهای ایرانی هستند. این در حالیست که اکثر مارکت‌ها به هنگام بروز مشکل و درست زمانی‌که کاربران به آن‌ها نیاز دارند عقب نشینی کرده‌اند و به همین دلیل است که اغلب کاربران به‌دنبال یافتن بهترین اپ استور ایرانی هستند.

مشکلات کاربران ایرانی iOS

از آنجاکه امکان دانلود اپلیکیشن‌های ایرانی در اپ استور وجود ندارد، کاربران به نسخه‌های وب برنامه‌ها روی می‌آورند.

همه ما می‌دانیم که این کار، شاید موقتاً مشکل را حل کند اما باید به‌دنبال یک راه‌حل دائمی بود؛ چرا که حتی اگر کاربران بتوانند به اپ‌ استور دسترسی داشته باشند، بازهم برای خرید برنامه‌های پولی به نقل و انتقال ارزی احتیاج دارند و نمی‌توانند آن‌ها را به‌راحتی تهیه کنند.

 این در حالیست که بسیاری از کاربران ایرانی iOS افرادی جوان و پر انرژی هستند که با برنامه های اپ استور، خود را سرگرم می‌کنند. علاوه‌براین، برنامه‌های کاربردی مثل درخواست خودرو، انتقال وجه و غیره که همه ما در طول روز به آن‌ها نیاز داریم را نمی‌توان نادیده گرفت.

همه این‌ها درکنار یکدیگر، موانع بسیاری را برای کاربران ایرانی iOS ایجاد کرده‌اند و باعث شده تا نتوانند به برنامه‌های مورد نیازشان دسترسی داشته باشند و مجبور به استفاده از اپ استورهای ایرانی شوند.

اپ استور‌ها دقیقاً  چه می‌کنند؟

این روزها نمی‌توان به هر اپ استوری اعتماد کرد. متاسفانه بعضی مارکت‌های ایرانی به درستی از مشترکین خود پشتیبانی نمی‌کنند و در صورت بروز اختلال پاسخگو نیستند.

بعضی دیگر پول‌های هنگفتی برای اشتراک ماهیانه دریافت می‌کنند ولی به محض ایجاد تحریم‌های جدید، پای خود را از ماجرا عقب می‌کشند و کاربر را مجبور به خرید مجدد اشتراک می‌کنند.

پس تکلیف کاربران iOS و پولی که پرداخت کرده‌اند چه می‌شود؟ برنامه‌های خود را از کجا می‌توانند دانلود کنند؟ آن هم در شرایطی که تحریم ها شامل اپل آیدی هم می‌شود؟ چه کسی باید پاسخگوی مشکلات و نیاز آن‌ها باشد؟

کاربران چه انتظاراتی دارند؟

اینکه هر لحظه منتظر باشید تا یکی دیگر از برنامه‌های کاربردی در موبایل‌تان با اختلال مواجه شود، واقعا عصبی‌کننده است و جای نگرانی دارد.

زمانی‌که کاربران بابت اشتراک ماهیانه خود هزینه می‌کنند، طبیعی است که انتظار پشتیبانی به موقع و ۱۰۰ درصد رایگان را هم داشته باشند.

درحال‌حاضر کاربران iOS خسته از عدم پشتیبانی تعداد زیادی از اپ استورهای ایرانی هستند و می‌توان بازتاب این عصبانیت را در شبکه‌های اجتماعی به وضوح دید!

کاربران آی‌اواس بدنبال اپ استوری هستند تا در صورت بروز مشکل پاسخگو بوده و اختلال را فوراً و رایگان برطرف کنند!

راهکار و راه‌حل کلیدی چیست؟

بروز اختلال‌های مختلف، غیر قابل کنترل هستند. چه بهتر که از خدمات اپ استور هایی استفاده کنیم که در صورت بروز هرگونه اختلالی درکنار ما باشند.

یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که بسیاری از کاربران iOS در هنگام ریووک (Revoke) شدن در بسیاری از مارکت‌های داخلی تجربه کرده‌اند عدم پشتیبانی مناسب یا پشتیبانی به ازای تمدید مجدد اشتراک است؛ این درحالی است که حل این مشکل برای کاربران iOS در اپ استور آی اپس در مدت زمان اشتراک شان فوری و ۱۰۰% رایگان است.

حتی اگر شرکت اپل یک محدودیت غیرقابل ‌پیش‌بینی جدید هم اعمال کند، آی اپس در کوتاه‌ترین زمان و به‌رایگان به مشکل رسیدگی می‌کند. درواقع طبق توییت منتشر شده توسط تیم ای اپس، مسئولیت تمام تحریم ها را به عهده می‌گیرند و بدون دریافت هیچ‌گونه وجهی، فوراً اشتراک را فعال می‌کنند.

اشتراک آی اپس چه خدماتی دراختیار کاربران می‌گذارد؟

آی اپس

آی ‌اپس یک مارکت ایرانی است که با نوآوری‌های جالب، پا در میدان رقابت گذاشته است. در این مارکت می‌توانید تمام برنامه های ایرانی رایگان و غیررایگان را به‌راحتی پیدا و دانلود کنید.

همچنین اگر جایی به مشکل برخورد کردید به‌رایگان از خدمات پشتیبانی استفاده کنید. تیم پشتیبانی آی اپس در تمام ساعات شبانه‌روز به شکل آنلاین و آفلاین درکنار کاربران اپل حضور دارند. پس در هر ساعتی که با مشکل مواجه شوید، می‌توانید بلافاصله و به‌رایگان مسئله را رفع کنید.

در صورتی هم که برنامه یا بازی پولی خاصی مدنظرتان است می‌توانید ثبت درخواست کنید تا در صورت امکان برایتان فراهم کنند.

امکان دانلود رایگان برنامه های پولی اپ استور و بازی‌های غیرایرانی هم به‌صورت نامحدود در این مارکت داخلی وجود دارد.

با محاسبه حجم اینترنت نیم‌بها برای برنامه‌ها یک مزیت دیگر برای کاربران به وجود آورده‌ ایم. درواقع با این خدمت، آی اپس سعی کرده تا دغدغه کاربران را نسبت به حجم مصرفی اینترنت کم کند تا بتوانند با خیال راحت و به تعداد نامحدود برنامه و بازی‌های مورد نیاز خود را دانلود کنند.

آی اپس شرایط ویژه‌ای برای توسعه‌دهندگان دارد

تنها کاربران iOS نیستند که امکان بهره‌مندی از خدمات مارکت داخلی اپ‌ استور را دارند. اگر شما یک توسعه‌دهنده هستید، می‌توانید از آی اپس برای انتشار برنامه خودتان استفاده کنید.

پس از انتشار برنامه در آی اپس، بلافاصله تعداد زیادی از مخاطبان فارسی زبان به آن دسترسی دارند. بنابراین برنامه شما به‌راحتی به مخاطبان هدف که کاربران ایرانی هستند، می‌رسد.

این مارکت بدون دریافت هیچ هزینه‌ای به شما اجازه می‌دهد تا برنامه خود را به‌طور رایگان برای سیستم‌عامل iOS انتشار دهید.

توسعه‌دهندگان برای انتشار برنامه خود در اپ استور، باید اکانت دولوپر تهیه کنند. تهیه این اکانت برای توسعه‌دهندگان ایرانی، علاوه بر هزینه سنگین، بسیار پیچیده و دشوار است.

درحالی‌که شما برای انتشار برنامه خود در آی اپس، با هیچ کدام از این موانع، دست‌وپنجه نرم نمی‌کنید.

باتوجه‌به پرداخت ارزی، خرید و فروش برنامه‌های ایرانی در استور، سخت بوده و کاربران کمی به سراغ برنامه شما می‌آیند.

در نهایت

در این مطلب سعی کردیم به دغدغه اصلی کاربران iOS و مشکلات ریز‌‌ و ‌درشتی که نسبت به اپ استورهای داخلی دارند بپردازیم.

سپس به معرفی خدماتی که آی اپس ویژه کاربران ایرانی آیفون و آیپد ارائه می‌کند، پرداختیم.

بنابراین، پشتیبانی در آی اپس همیشه رایگان و دردسترس است. علاوه بر این اینترنت نیم‌بها دیگر خدمتی است که برای کاربران آی‌اپس فراهم شده تا بتوانند بدون دغدغه مصرف اینترنت، برنامه و بازی‌های خود را دانلود کنند.

درصورتیکه شما مشترک ما باشید، می‌توانید تمام برنامه‌های داخلی و خارجی رایگان و غیررایگان را بدون‌محدودیت و با اینترنت نیم بها دانلود کنید.

تا زمانیکه اشتراک شما در آی اپس معتبر است، تیم ما درکنار شما خواهد بود تا هیچ محدودیتی بر فعالیت‌های شما اثر نگذارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آی اپس، به دغدغه این روزهای کاربران اپ استورهای ایرانی می‌پردازد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..