تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک کرونایی دیگر در اردوی استقلال

صبح روز گذشته مشخص شد ۸ عضو از تیم استقلال تهران، بازیکن و عضو کادر تدارکات، به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

بررسی دقیق تست کرونای آبی پوشان مشخص کرد، وریا غفوری، مسعود ریگی، فرشید باقری، داریوش شجاعیان، محمد دانشگر، مهدی قایدی، هروویه میلیچ، حسین پورحمیدی، دو بازیکن از تیم امید، ۳ نفر از اعضای تیم افرادی هستند که به این ویروس مبتلا شده‌اند.

در حالیکه بیمارستان مسیح دانشوری، مرکز تحقیقات بیماری‌های ریوی و سل شب گذشته هم تایید کرد ۱۲ عضو استقلال به کرونا مبتلا شده‌اند، یکی از بازیکنانی که علائم ابتلا به این ویروس را نشان داده، اما نامی از آن برده نشده، آرش رضاوند است.

هافبک خلاق آبی‌ها بدین ترتیب چهاردهمین عضو این تیم است که پیش از بازی مقابل پارس جنوبی جم که برگزاری آن با این اتفاق به تعویق افتاده است به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شده و باید به همراه سایر بازیکنان به قرنطینه برود.

بیشتر بخوانید: بیانیه تند پارس جنوبی علیه استقلال: می‌خواهند برای کل فوتبال تصمیم بگیرند

256 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک کرونایی دیگر در اردوی استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..