تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود VIMAGE 3.0.2.3 – برنامه ایجاد سینماگراف و تصاویر زنده

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  گاهی می‌شود که در فضای مجازی تصاویری را مشاهده می‌کنیم که بخشی از آن‌ها متحرک است. این تصاویر توسط افکت‌های خاصی  تولید می‌شود. اکنون برنامه‌های طراحی شده‌اند که می‌توانند این تصاویر جذاب و خلاقانه را برای ما به راحتی بسازند. 

یکی از این برنامه‌ها  VIMAGE – cinemagraph animator & live photo editor است که می‌تواند بهترین خروجی‌ در این زمینه را به ما ارائه دهند. شما می‌توانید به راحتی این برنامه را دانلود کرده و با چند حرکت تصاویر متحرک سینماگراف به صورت کاملا حرفه ای بسازید.

دانلود Shuttle+ Music Player 2.0.15 Final – موزیک پلیر شاتل برای اندروید

برخی از امکانات و قابلیت‌های برنامه VIMAGE – cinemagraph animator & live photo editor اندروید:

ایجاد تصاویر متحرک سینماگراف به صورت کاملا حرفه‌ای دسترسی به بیش از ۷۰ افکت متنوع و خاص زنده کردن تصاویر تنها با چند لمس ساده! گزینه‌هایی مختلف برای ویرایش تصاویر قبل از اعمال افکت افکت‌های کاملا واقع‌گرایانه تصاویر خروجی با کیفیت بسیار بالا امکان اشتراک گذاری مستقیم تصاویر از طریق شبکه‌های اجتماعی

تصاویری از  محیط برنامه

 

Bluelight Filter for Eye Care Bluelight Filter for Eye Care Bluelight Filter for Eye Care

 • دانلود و مشخصات فایل


دانلود برای اندروید

حجم: 100 مگابايت

نسخه: v3.0.2.3

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز :5.0 و بالاتر

   

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود VIMAGE 3.0.2.3 – برنامه ایجاد سینماگراف و تصاویر زنده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..