تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ببینید | ظریف : آمریکا برای حفظ قدرت گذشته خود به دنبال امنیتی کردن همه چیز است حتی کرونا

ببینید | ظریف : آمریکا برای حفظ قدرت گذشته خود به دنبال امنیتی کردن همه چیز است حتی کرونا

خبرگزاری صدا و سیما منتشر کرد: محمد جواد ظریف در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی مسائل سیاست خارجی و دیپلماسی اقتصادی بیان کرد: ما شاهد شکل گرفتن قدرت‌های غیرغربی نظیر چین هستیم و این امر باعث نگرانی آمریکا شده است. امروز آمریکا به عنوان یک قدرت ارتجاعی تلاش می‌کند تا شرایط گذشته را که به نفع آمریکا بوده است حفظ کند. آمریکا به دنبال امنیتی‌ کردن تمام دنیا است. همانطور که می‌بینیم آمریکا حتی کرونا را نیز امنیتی کرده و با چین برخورد امنیتی دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ببینید | ظریف : آمریکا برای حفظ قدرت گذشته خود به دنبال امنیتی کردن همه چیز است حتی کرونا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..