تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبلیغ جالب نویسنده برای فروش کتابش

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مرلین شلدراک نویسنده و زیست شناس آمریکایی برای فروش کتاب خود که در مورد قارچ‌ها است، تبلیغات عجیبی انجام داد.

چگونه قارچ‌ها دنیای ما را ایجاد می‌کنند، ذهن ما را تغییر می‌دهند و آینده ما را شکل می‌دهند، یک کتاب جذاب در مورد زندگی قارچ‌های مختلف است که توسط مرلین نوشته شده، اما در نهایت یک کتاب در مورد قارچ است که اکثر مردم به نوع ادبیات آن علاقه‌ای ندارند؛ بنابراین زیست شناس برای تبلیغ کتاب خود و جلب توجه جهانیان یک تبلیغ مبتکرانه‌ انجام داد. او اجازه داد تا یکی از کتاب‌هایش، قارچ ببندد و بعد آن قارچ‌ها را کند و خورد.

بیشتر بخوانید

این قارچ پلوروتوس است یکی از دسته قارچ‌های بزرگ طبیعی است که از ته سیگار تا روغن خام و علف هرز تغذیه می‌کند تا رشد کند. این نویسنده در توییتر خود نوشت: قارچ‌ها خوشمزه بودند و من نمی‌توانم هیچ یادداشتی را طعم دهم که نشان دهد قارچ‌ها به طور کامل متابولیزه هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبلیغ جالب نویسنده برای فروش کتابش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..