تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هومن افاضلی:دغدغه داوری در بازی با استقلال را دارم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در شرایطی که تیم استقلال به دلیل ابتلای تعدادی از بازیکنانش به شهر جم سفر نکرده است، هومن افاضلی سرمربی تیم پارس جنوبی جم در کنفرانس خبری پیش از این مسابقه حضور پیدا کرد.

افاضلی در ابتدا گفت: با توجه به اینکه استقلال پرطرفدار است و برخی از رسانه‌ها هم به دنبال موفقیت این تیم هستند، فضایی ایجاد کردند که داوری کمی سخت است. ما هم کمی از داوری نگران هستیم. با شناختی که از تیم داوری دارم امیدوارم بازی تحت تأثیر حاشیه‌ای نباشد و داوران تمرکزشان را روی داوری بگذارند. صادقانه بگویم دغدغه من داوری است.

وی در مورد ابتلای هشت بازیکن تیم استقلال به ویروس کرونا نیز توضیح داد: این مسئله کرونا دغدغه همه تیم‌هاست. با در نظر گرفتن این مسئله بود که من از زمان تعطیلی لیگ تا به امروز جزو مخالفین شروع دوباره مسابقات بودم، چون این‌ اتفاقات را پیش‌بینی می‌کردم، منتهی تصمیم‌ این است که بازی‌ها برگزار شود. این هم جزو اتفاقات است. تا جایی که من می‌دانم، از این هشت نفر تعدادی  جزو کادر هم هستند و فقط دو سه نفرشان بازیکن هستند.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی خاطر نشان کرد: به‌هرحال این اتفاق جای تأسف دارد و امیدوارم این بازیکنان زودتر خوب شوند. آنها بازیکنان تأثیرگذاری هستند و دوست داشتم در بازی فردا حضور داشته باشند. این اتفاق امروز گریبان‌گیر استقلال شده و ممکن است فردا برای ما پیش بیاید. خوشبختانه استقلال به لحاظ بازیکن شرایط خوبی دارد و می‌تواند جبران کند،‌ اما اگر چنین شرایطی برای ما پیش بیاید، کارمان سخت می‌شود. این اتفاقی است که برای همه پیش خواهد آمد. همه تیم‌ها در معرض این خطر هستند و امیدوارم خداوند عنایت کند و اتفاق فاجعه‌باری رخ ندهد.

«فرهاد مجیدی چند هفته‌ای است کارش را در تیم استقلال شروع کرده و به نظر شما این مربی جوان در این تیم موفق خواهد شد یا خیر؟»، افاضلی در واکنش به طرح این سؤال گفت: من مجیدی را خیلی سال است می‌شناسم، از وقتی بازیکن تیم ملی بود. مجیدی را از آن سال‌ها به‌عنوان بازیکن می‌شناسم و قبل‌تر از آن وقتی در تیم بهمن بودم، او بازیکن تیم امیدهای آن تیم و جزو استعدادهای فوتبال بود. او بازیکنی بااستعداد و برجسته بود و محبوب هواداران. الان هم که به‌عنوان مربی کار می‌کند توانایی و پتانسیل خود را نشان داده است.

وی ادامه داد: البته شرایط استقلال بعد از استراماچونی برای هر مربی سخت است. کلاً مربیگری از وسط فصل برای هر کسی سخت است و فشار هم در تیم استقلال زیاد. نمی‌دانم که مجیدی با استقلال آخرش به کجا می‌رسد،‌ ولی امیدوارم به غیر از بازی با ما موفق باشد. او جزو سرمایه‌های اجتماعی ماست و مطمئنم در دراز مدت خودش را در مربیگری نشان خواهد داد.

افاضلی درباره روز جهانی ورزشی‌نویسان و جای خالی خبرنگاران در ورزشگاه نیز بیان کرد: فوتبال بدون هواداران اصلاً قشنگ نیست. وجود هواداران فوتبال را زیبا و جذاب می‌کند. تفاوت فوتبال با سایر رشته‌ها همین عشق و علاقه است. چیزی که این را برای هواداران قابل رویت می‌کند، همین خبرنگاران هستند. خبرنگاران انعکاس‌دهنده اتفاقات به هواداران هستند. این قشر زحمتکش معمولاً به اندازه‌ زحمتی که می‌کشند، مزد نمی‌گیرند. این‌ افراد نقش زیادی در فوتبال دارند و خیلی متأسفم که آنها را در ورزشگاه نمی‌بینم. امیدوارم زودتر خبرنگاران به ورزشگاه بیایند. من روز ورزشی‌نویسان را به رسانه‌های ورزشی تبریک می‌گویم و برای تک تک خبرنگاران بهترین آرزوها را دارم. امیدوارم روزی بشود که خبرنگاران ورزشی به اندازه زحمتی که می‌کشند مزد بگیرند و زندگی بهتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: چرا استقلالی ها فرودگاه را ترک کردند؟

254 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هومن افاضلی:دغدغه داوری در بازی با استقلال را دارم!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..