تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت اینترنت ایرانسل به عقب برگشت

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طی روز‌های گذشته اپراتور‌های همراه اقدام بالا بردن قیمت و محدود کردن بسته‌های اینترنت خود کرده بودند که وزارت ارتباطات با انتقاد از این اقدام خواستار بازگشت قیمت بسته‌های اینترنت به قیمت پیشین شد.

گفتنی است، روزهای اخیر در قیمت بسته‌های اینترنت اپراتورهای همراه تغییراتی مبنی بر نوع اینترنت مصرفی مشترکان به دو بخش داخلی و بین‌الملل تفکیک شده به وجود آمد که بسته‌های اینترنتی را با افزایش مقدار گیگ اینترنت داخلی و کاهش اینترنت بین‌الملل مواجه کرد، همه این افزایش درحالی بود که اینترنت داخلی و خارجی هر د و به قیمت اینترنت بین‌المللی به فروش می‎رسید.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت اینترنت ایرانسل به عقب برگشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..