تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین خودرو‌های دهه ۷۰ را بشناسید / سونی چهار بازی جدید PS5 را تایید کرد / عدم وجود باگ بانتی در کشور، چراغ سبزی به هکرهای خارجی

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر از علاقه‌مندان به اخبار فناوری و دستگاه‌های مدرن هستید و امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه‌ دریچه فناوری نشده‌اید، در ادامه لینک ۱۰ خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته‌ایم.

قیمت انواع گجت‌های هوشمند از برند‌های مطرح جهان در بازار ایران، به تاریخ ۱۴ تیر ۹۹ را در این خبر مشاهده می‌کنید.

در این گزارش، قیمت انواع تجهیزات رایانه‌ای در بازار ایران به تاریخ ۱۴ تیر قرار گرفته است.

قیمت لپ‌تاپ‌های متنوع از برند‌های مطرح جهان در بازار ایران، به تاریخ ۱۴ تیر ۹۹ را در این خبر مشاهده کنید.

چهار بازی جدید به عنوان بخشی از برنامه "Indie Initiative" توسط سونی برای پلی استیشن ۵ تایید شدند.

راه اندازی سیستم باگ بانتی یکی از راه‌های افزایش امنیت وب سایت‌ها و استارت‌آپ‌ها بر بستر فضای سایبری کشور است.

دهه ۷۰ میلادی، خودرو‌های زیادی را به خود دید که برخی از آن‌ها الگوی خودرو‌های دیگر شدند. بهترین خودرو‌های دهه ۷۰ را بشناسید.

قیمت تبلت‌های متنوع از برند‌های مطرح جهان در بازار ایران، به تاریخ ۱۴ تیر ۹۹ را در این خبر مشاهده کنید.

محققان اخیرا متوجه رفتارهای انحصارطلبانه اپل و گوگل شده‌اند و در نتیجه این دو شرکت حالا تحت نظارت سخت قانونی قرار دارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین خودرو‌های دهه ۷۰ را بشناسید / سونی چهار بازی جدید PS5 را تایید کرد / عدم وجود باگ بانتی در کشور، چراغ سبزی به هکرهای خارجی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..