تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سهمیه بنزین رانندگان تاکسی‌های اینترنتی افزایش یافت

هومن دمیرچی، معاون عملیات و نائب رئیس هیات مدیه‌ی تپ‌سی اعلام کرده که سهمیه‌ی سوخت تاکسی‌های اینترنتی ۲۵ درصد افزایش پیدا می‌کند. دمیرچی در این خصوص گفت:

این اقدام به منظور رفع بخشی از دغدغه‌های رانندگان تاکسی‌های آنلاین باتوجه‌به افزایش هزینه های سوخت انجام شده است.

دمیرچی با اشاره به افزایش ۲۵ درصدی سهمیه‌ی بنزین اضافه کرد که تپ‌سی در زمان شیوع کرونا نیز که منجر به کاهش سفرها و افزایش فشار روی رانندگان شد، اقدام به ارائه‌ی وام قرض الحسنه به رانندگان کرد. دمیرچی افزایش ۲۵ درصدی سهمیه‌ی بنزین را حاصل مذاکرات تپ‌سی با کارگروه سوخت و حمایت وزارت کشور خواند. 

دمیرچی در این رابطه گفت:

کم شدن میزان درآمد و درخواست‌هایی که رانندگان تاکسی‌های اینترنتی برای رسیدگی به مشکلات‌شان داشتند باعث شد مذاکراتی را با کارگروه سوخت وزارت کشور و وزارت نفت آغاز کنیم تا با افزایش سهمیه تاکسی‌های اینترنتی و نزدیک کردن میزان آن به عدد واقعی مورد نیاز، از فشار وارده به رانندگان کاسته شود.

دمیرچی با اشاره به این موضوع که شروع این کار توسط تپ‌سی انجام شده، اعلام کرد که در ادامه سایر مجموعه‌ها نیز از این موضوع حمایت کردند. دمیرچی مذاکره برای سهولت زندگی رانندگان و همچنین توجه به معیشت این قشر را ادامه‌دار خواند. براساس اطلاعات ارائه شده توسط دمیرچی، افزایش ۲۵ درصدی سهمیه از دوره‌‌ای که از ۲۱ اردیبهشت آغاز و منتهی به ۲۰ خرداد شده، اختصاص یافته است. به این ترتیب، تاکسی‌های اینترنتی به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر پیمایش، ۸.۷۵ لیتر بنزین دریافت کرده‌اند. گفتنی است این مقدار سهمیه برای خودروهای بنزینی تا سقف ۳۰۰ لیتر است و خودروهای دوگانه سوز به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر پیمایش، ۵.۲۵ لیتر سهمیه بنزین تا سقف ۱۸۰ لیتر دریافت خواهند کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سهمیه بنزین رانندگان تاکسی‌های اینترنتی افزایش یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..