تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آبگوشت‌ آجیلی + دستور تهیه

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، برای تهیه آبگوشت در خانه رعایت نکات دقیق و ساده زیر کافی است.در ادامه با ما همراه باشید تا با طرز تهیه این آبگوشت خوشمزه آشنا شوید.

مواد لازم: 

روغن ..... به میزان لازم

پیاز خردکرده .....۱ عدد

ادویه ....۱ قاشق چایخوری

دارچین... ۱ قاشق چایخوری

زردچوبه.. یک‌دوم قاشق چایخوری

رب گوجه‌فرنگی .....۲ قاشق سوپخوری

نخود..... ۷۰ گرم

لوبیا چیتی... ۱۰۰ گرم

گندم ...۴۰ گرم

جوی پوست کنده ...۴۰ گرم

گوشت گوسفندی..... ۵۰۰ گرم

خلال بادام ..... یک‌چهارم پیمانه

خلال پسته..... یک‌چهارم پیمانه

فندق پوست گرفته...... یک‌چهارم پیمانه

گردو.... یک‌چهارم پیمانه

سیب‌زمینی متوسط...... ۲ عدد

نمک و زعفران دمکرده ......۱ قاشق چایخوری

روش‌ تهیه: 

قدری روغن در قابلمه‌ی مناسبی بریزید و پیاز را در آن تفت دهید. ادویه‌ها را نیز بیفزائید و کمی تفت دهید. آن‌گاه رب گوجه‌فرنگی را اضافه کنید.

سپس نخود، لوبیا، گندم و جو را - که ۱۲ ساعت از قبل خیسانده‌اید‌- در قابلمه بریزید و گوشت را نیز بیفزائید. حالا به مقدار کافی آب سرد بریزید تا روی مواد را بپوشاند. همین‌که آب جوشید، شعله‌ی اجاق را کم کنید تا گوشت و حبوبات بپزند. پس از گذشت حدود یک ساعت، همه‌ی مغز‌ها (بادام، پسته، فندق و گردو) را بیفزائید. در اواخر پخت، سیب‌زمینی‌ها را پوست بگیرید و در آبگوشت بریزید. در پایان، نمک و زعفران دمکرده را به آبگوشت اضافه نمائید. اکنون صبر کنید تا آبگوشت جا بیفتد. بعد آبگوشت را در کاسه بریزید، مواد دیگر را با گوشتکوب بکوبید، آن را در ظرف مناسبی بکشید و رویش را با آجیل تزئین کنید.

منبع: بیتوته

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آبگوشت‌ آجیلی + دستور تهیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..