تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کدام بزرگراه در تهران اسیر ترافیک است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و بنا به اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ رازقی در خصوص وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در صبحگاه شنبه ۱۴ تیرماه اظهار داشت: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از کبیری، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از کاشانی، بزرگراه هاشمی رفسنجانی درمسیر غرب به شرق از سردار جنگل، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از قبل جناح، آزادی در مسیرغرب به شرق از ایران فیلم و مسیر جنوب به شمال نواب از مقطع چراغی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.

رازقی ادامه داد: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از خروجی بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از نیروزمینی، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) از گلشن دوست، مسیر شرق به غرب بزرگراه صدر از مقطع کاوه، مسیر جنوب به شمال بزرگراه یادگار امام (ره) از شهید گلاب، مسیر غرب به شرق آزادراه از پل شرقی و مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از خروجی شیشه مینا بار ترافیک صبحگاهی را شاهد هستیم.

۴۷۲۳۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کدام بزرگراه در تهران اسیر ترافیک است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..