تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پست اینستاگرامی مهدی پاکدل به مناسبت چهل سالگی اش؛ رونمایی رضا صادقی از آهنگ جدیدش برای پزشکان و پرستاران

 به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

بیشتر بخوانید

محسن کیایی از گریم جدید و عجیبش رونمایی کرد/ ویدئویی طنز و جالب از حبیب لیسانسه‌ها در ارتباط با مصرف ضدعفونی‌کننده

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید.

مهدی پاکدل، یکی از بازیگران سینما و تلویزیون کشورمان پستی را در مورد تولد چهل سالگی اش منتشر کرد. او در این پست در مطلبی نوشت: « چهل سالگی. خیلی دوست داشتم بعد چند روزی که از تولدم گذشت از تک‌تک شما دوستان عزیزم که بهم لطف داشتین تشکر کنم و عذرخواهی کنم از تاخیری که بابت سپاس از این همه مهر روا داشتم.

می‌خواستم بگویم چقدر خوشحالم از گذر عمر در کنار شما، که خبر درگذشت جناب سیروس گرجستانی کام‌ام را تلخ کرد و حتما شما را هم از فقدان هنرمند بی‌نظیر و خاطره‌ساز اندوهگین ساخت. امیدوارم همیشه سلامت باشید و برقرار و دل‌هاتون از امید و شادی لبریز. مراقب خودتون و عزیزانتون باشید و حتما حتما ماسک بزنیم.»

پست اینستاگرامی مهدی پاکدل به مناسبت چهل سالگی اش؛ رونمایی رضا صادقی از آهنگ جدیدش برای پزشکان و پرستاران؛

رضا صادقی، یکی از خوانندگان موسیقی پاپ قطعه ای از آهنگ جدیدش که برای پزشکان و پرستاران کشورمان ساخته در صفحه اینستاگرام خود با طرفدارانش به اشتراک گذاشت. او در توضیح این آهنگ نوشت: « يه چيزى ميشه ديگه " معنيش " هر چى ميشه ، بشه " نيست ... بجنگيم كه بهترين چيزى كه ميتونه ، بشه ... روزهاى فوق العاده سخت و ترسناكيه ، كرونا ، گرونى ، مرگ عزيزانمون و ترس از آينده و حال ...

اما اگه نا اميد بشيم و رها كنيم خودمون و دست يأس ، از اينى كه هست بدتر ميشه ... اينروزا همه مردم لبخند و نياز دارن و وظيفه همه ماست به هم اميد بديم براى ساختن ، براى سرپا موندن . بچه ها به ما نگاه ميكنن ، هر لحظه زندگى اين روزا مثل سالها درد كشيدنه . اما ما همديگه رو داريم و خدارو ... پس بجنگ رفيق ، ماسكت و بذار ، مراقب خودت و عزيزانت باش و شك نكن ما با هميم ...»

هادی حجازی فر، یکی از بازیگران سینما و تلویزیون کشورمان با انتشار مطلبی در اینستاگرامش از معین باقری، عکاس هنری بابت ثبت صحنه ای از او در جشنوراه فیلم فجر تشکر کرد. حجازی فر در این پست نوشت: « ممنون از معین جان ِباقری برای ثبت ِیک خندهِ از ته ِ دل در جشنواره ای که دلیل برای خندیدن بسیار کم داشت.»

پست اینستاگرامی مهدی پاکدل به مناسبت چهل سالگی اش؛ رونمایی رضا صادقی از آهنگ جدیدش برای پزشکان و پرستاران؛

ساره بیات، یکی از بازیگران زن سینما و تلویزیون کشورمان با انتشار پستی میلاد باسعادت امام هشتم، امام رضا (ع) را تبریک گفت. بیات در این پست نوشت: « میلاد شما مبارک.»

پست اینستاگرامی مهدی پاکدل به مناسبت چهل سالگی اش؛ رونمایی رضا صادقی از آهنگ جدیدش برای پزشکان و پرستاران؛

نوید محمدزاده، یکی از بازیگران موفق سینما و تلویزیون کشورمان با انتشار پستی اینستاگرام خود را بروزرسانی کرد. محمد زاده در این پست در جمله ای انگیزشی نوشت: « برای بهترین بودن، باید بدترین شرایط را تحمل کنی.»

پست اینستاگرامی مهدی پاکدل به مناسبت چهل سالگی اش؛ رونمایی رضا صادقی از آهنگ جدیدش برای پزشکان و پرستاران؛

محسن چاووشی، یکی از خوانندگان موسیقی پاپ کشورمان قطعه ای از کار خود در مورد امام رضا (ع) را به مناسبت میلاد باسعادت امام هشتم شیعیان در اینستاگرامش منتشر کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پست اینستاگرامی مهدی پاکدل به مناسبت چهل سالگی اش؛ رونمایی رضا صادقی از آهنگ جدیدش برای پزشکان و پرستاران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..