تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حاج احمد متوسلیان به راستی باز خواهد گشت؟/ مانده‌ام در حسرت آنچه ندیدم، کجایی ای علمدار رشیدم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد متوسلیان، متولد فروردین ۱۳۳۲ در یکی از محله‌های جنوب تهران بود، او فعالیت‌های سیاسی، مذهبی خود را از دوران سربازی در زمان پهلوی آغاز کرد و علاوه بر فعالیت ضد ساواک که منجر به بازداشت او در این دوره شد، پس از انقلاب نیز با شکل‌گیری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این ارگان پیوست و به سازماندهی نیرو‌ها همت گماشت.

حاج احمد متوسلیان، فرمانده لشکر ۲۷ محمدرسول الله که نقش مهم و بسزایی در ایجاد امنیت مناطق مختلف مرزی کشور در دوران جنگ تحمیلی داشت، در اواخر خرداد ۱۳۶۱ به همراه تعدادی از مسئولین نظامی و سیاسی کشور در آن زمان، طی مأموریتی با هدف بررسی راه‌های مساعدت به مردم لبنان علیه حمله و اشغالگری اسرائیل به سوریه رفت و از آن زمان تاکنون هیچ خبری از وی و همراهانش نشده است.

معمای ناپدید شدن ناگهانی این فرمانده نظامی و همراهانش نزدیک به ۴ دهه است با این مردم همراه شده و امروزه با وجود گذشت ۳۸ سال از آن حادثه، اما همچنان ملت ایران منتظر رسیدن خبری از حاج احمد دوران دفاع مقدسشان هستند. به تازگی نیز خبر‌هایی به گوش رسیده مبنی بر اینکه بعد از سال‌ها تحقیق و پژوهش، احتمال داده می‌شود این فرمانده شجاع و همراهانش در سواحل دریای مدیترانه تیرباران شده و پیکر‌های نیمه جانشان نیز در همان منطقه دفن شده است.

این احتمالات و گمانه‌زنی‌ها به سرعت با واکنش‌های متفاوتی از سوی مردم مواجه شد، چرا که شاید بسیاری از ما انتظار یا حتی آرزو داشتیم بازگشت شکوهمند حاج احمد به کشور را در کمال صحت و سلامتی ایشان شاهد باشیم و برای این رخداد بی‌سابقه در تاریخ جشن بگیریم، اما امروز احتمالات حاکی از آن است که با شهادت این فرمانده مقتدر در سال‌ها پیش، چنین آرزویی هرگز میسر نخواهد شد و عده‌ای دیگر نیز خرسند از اینکه حاج احمد سرزمین ما، هرطور شده به خاک وطن باز خواهد گشت و در کنار مردمی که سال‌ها منتظرش بودند و مشتاق دیدار، در همین خاک آرام می‌گیرد.

با وجود اینکه اگر در نهایت، این گفته‌ها حقیقت داشته باشد، بازگشت پیکر حاج احمد نه خیلی نزدیک خواهد بود و نه خیلی دور، به هرحال، بار دیگر رسیدن خبرهایی از جاویدالاثر، احمد متوسلیان بعد از ده‌ها سال، دل‌ها را باز هوایی ایشان کرده و شاید نتوان گفت با دادن این خبرها، امیدی به مردم داده یا امیدی گرفته شده است، اما قطعا این خواست تمام مردم است که بالأخره روزی به استقبال حاج احمد متوسلیان یا حداقل پیکر پاکشان بروند و ایشان را بر روی دستانشان تشییع کنند.

بسیاری از کاربران فضای مجازی با شنیدن این گفته، با تصور اینکه روزی حاج احمد برخواهدگشت، با توئیت‌هایشان، احساسات خود ناشی از این اتفاق را در شبکه‌های مجازی منتشر کردند که در ادامه برخی از این واکنش‌ها را می‌توانید مشاهده کنید.

.

.

.

.

..

.

.

.

.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حاج احمد متوسلیان به راستی باز خواهد گشت؟/ مانده‌ام در حسرت آنچه ندیدم، کجایی ای علمدار رشیدم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..