تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گاف سامسونگ، Galaxy Note 20 Ultra را لو داد

گاف سامسونگ، Galaxy Note 20 Ultra را لو دادبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها، همه ما منتظر این هستیم تا شرکت سامسونگ جدیدترین محصول خود و پرچمدار نسل آینده فبلت‌های خود یعنی خانواده Galaxy Note 20 را رونمایی کند. با این وجود، به نظر می‌رسد گاف بزرگ سایت روسیه‌ای این شرکت کره‌ای ظاهر نسخه Galaxy Note 20 Ultra را رونمایی کرده باشد.

بیشتر بخوانید

در صفحه Note ۸ سایت‌های رسمی روسیه، اوکراین و چین سامسونگ، یک عکس وجود دارد که گوشی سری جدید Note این شرکت را نشان می‌دهد. بر اساس توئیتی که یکی از منابع معتبر در زمینه محصولات سامسونگ به نام مکس وینبنچ به اشتراک گذاشته و اولین نفراتی به حساب می‌آمد که این گاف را از سایت روسیه‌ای سامسونگ کشف کرده، این تصاویر مربوط به Galaxy Note 20 Ultra هستند که هنوز معرفی نشده است. این گوشی در رنگی جدید یعنی برنزی در سایت به اشتراک گذاشته شده است.

گاف سامسونگ، Galaxy Note 20 Ultra را لو داد

به نظر می‌رسد مانند S۲۰ Ultra، این نسخه Galaxy Note 20 هم دارای لنز پریسکوپی با قدرت زوم زیاد باشد. همانطور که در تصاویر می‌بینید، لنز‌های پایین دارای طراحی بسیار متفاوت نسبت به دو دوربین دیگر در پشت گوشی هستند. متأسفانه، در حال حاضر چیز دیگری در مورد این دستگاه نمی‌دانیم، اما حداقل اطلاعاتی در مورد گوشی‌های Note 20 دیگر که سامسونگ قصد دارد امسال عرضه کند، داریم. بر اساس اطلاعاتی که ماه مه از گوشی‌های Note 20 لو رفت، Note 20 و +Note 20 به ترتیب دارای نمایشگر‌های ۶.۷ و ۶.۹ اینچی هستند. همچنین ممکن است این خانواده از پردازنده‌ها و حافظه‌های رم جدید استفاده کنند.

همانطور که سامسونگ رسم دارد، انتظار داریم این شرکت خانواده Galaxy Note 20 را که دارای سه مدل است، در ماه اوت به صورت رسمی معرفی کند و آن زمان است که مشخصات اصلی این گوشی‌ها و ظاهر آن‌ها را خواهیم دانست.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گاف سامسونگ، Galaxy Note 20 Ultra را لو داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..