تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشت خلاقیت به خط هافبک استقلال/عکس

استقلال یکشنبه با بازگشت بازیکنان محوریش  در جم به مصاف پارس جنوبی خواهد رفت تا دوباره امیدها را برای کسب سهمیه از لیگ برتر برای خود زنده نگه دارد.

کسب دو شکست برابر گل گهر سیرجان و فولاد و تساوی برابر سایپا نه تنها آن ها را از قهرمانی در لیگ برتر دور کرد بلکه رسیدن به لیگ قهرمانان سال آینده را هم از مسیر لیگ برتر در هاله ای از ابهام قرار داده است. تمرینات امروز آبی ها و تصاویر شکار شده از آن از آماده شدن فرشید اسماعیلی وبازگشت علی کریمی از محرومیت در  نقش بازیساز در تیم  فرهاد مجیدی حکایت می کند که می تواند دوباره قطار  آبی ها را در ریل پیروزی قرار دهد.  

آماده شدن این دو هافبک بازی ساز و بازگشت شیخ  دیاباته به تهران می تواند خبر خوبی برای هواداران استقلال در این روزهای پسا کرونایی برای بازگشت به مدعیان کسب سهمیه لیگ قهرمانان باشد.
آبی ها که با فرهاد مجیدی همچنان در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا می توانند نقش آفرینی کنند در هشت هفته پایانی لیگ نیز رقابت سختی با تیم های سپاهان ،فولاد،شهرخودرو،تراکتورسازی و صنعت نفت آبادان برای رسیدن به یکی از سه سهمیه لیگ قهرمانان به همراه پرسپولیس جدا شده از مدعیان  دارند تا با خاطری آسوده وارد رقابت های حذفی و لیگ قهرمانان آسیا با بازگشت این سه نفر و ارسلان مطهری و داریوش شجاعیان مصدوم در فاز تهاجمی شوند.

بیشتر بخوانید: واکنش همسر استراماچونی به بیکاری سرمربی سابق استقلال

255 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشت خلاقیت به خط هافبک استقلال/عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..