تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو مصدوم جدید روی دست مجیدی!

تمرین تیم فوتبال استقلال پس از استراحت یک روزه برای آماده‌سازی دیدار با پارس جنوبی جم از ساعت 18:30 امروز (پنجشنبه) در مجموعه انقلاب برگزار شد.

پیش از شروع تمرین، بازیکنان در جلسه آنالیز تیم پارس جنوبی شرکت کردند. همچنین گزارشی از وضعیت آمادگی بازیکنان قبل و پس از شیوع ویروس کرونا به آنها ارائه  شد.

بعد از پاسکاری ترکیبی، بازیکنان به بازی فوتبال در زمین کوچک با محوریت تمرینات حفظ توپ مشغول شدند و سپس فوتبال در زمین بزرگ با مرور یک تاکتیک تیمی در دستور کار آبی‌پوشان قرار گرفت.

در اواخر این تمرین، محمد دانشگر و میلیچ به دلیل ضرب خوردگی از فوتبال درون تیمی خارج شدند.

فرشید اسماعیلی در تمرین گروهی امروز شرکت داشت. سیاوش یزدانی، امیرارسلان مطهری و دیاباته غایبان تمرین بودند.

بیشتر بخوانید: نیمکت استقلال ، محله برو و بیا

255 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو مصدوم جدید روی دست مجیدی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..