تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ببینید | موستانگ Mach 1: اسب تندرو فورد

ببینید | موستانگ Mach 1: اسب تندرو فورد

سالها از تولد اولین خودرو موستانگ در قلب کارخانه مشهور فورد می گذرد. اما نگران نباشید، زیرا بهار 2021 نسخه جدید اسب تندرو موستانگ Mach 1 عرضه خواهد شد. شکل و شمایل این نسخه نیز مانند اجدادش، تداعی گر بهترین خودرو از نظر عملکرد برای فورد است اما این تنها ویژگی جانشین جدید خودروی آمریکایی نیست. عبارت Mach 1 که اصطلاح فنی مربوط به سرعت صوت است، می تواند حتی نشان از یک رکوردشکنی باشد. کسی چه می داند. شاید موتور V8 به کار رفته و قدرت تولیدی 480 اسب بخار بتواند از این جانشین یک نسخه اصلح و سریع بسازد. نمیتوان پیش بینی کرد. باید صبر کرد و دید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ببینید | موستانگ Mach 1: اسب تندرو فورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..