تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه کرم هلو

مواد لازم:

پوره هلو..۱ پیمانه
شیر..۱ و نیم پیمانه
ژلانین..۲ قاشق غذاخوری
خامه..۲۰۰ گرم
شکر.. نصفه پیمانه (اندازه بسته به شیرینی هلو دارد)
پودر ژله هلو...۱ بسته
آب سرد.. نصفه پیمانه

بیشتر بخوانید

طرز تهیه:

ابتدا هلو را با هر وسیله‌ای که دوست دارید پوره کنید می‌توانید پوست آن را بگیرید ژلاتین را با آب سرد مخلوط کنید تا با بخار کتری صاف و یکدست شود شیر و شکر و خامه را مخلوط کنید از روی حرارت بردارید فقط در حدی که شکر آب شود پوره هلو را اضافه کنید بعد ژلاتین بن ماری شده سپس پودر ژله را با یک و نیم لیوان آب جوش مخلوط کنید تا تمام ذراتش آب شود مواد را داخل قالبی که از قبل چرب کردید بریزید و صبر کنید تا خودش را بگیرد، ولی خیلی سفت نشود، چون کرم هلو را که روی آن بریزید از ژله جدا می‌ماند بعد کرم را روی آن بریزید تا سفت شود.

منبع: خبربانو

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه کرم هلو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..