تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گردهمایی مجدد نقاشیخط کاران در شنگرف/ بی‌سایگی در نقاشی‌های یک هنرمند

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در چند ماه گذشته علاوه بر دستور ستاد ملی مقابله با کرونا برای تعطیلی اماکن فرهنگی هنری از جمله نگارخانه ها، هنرمندان هم از شرایط نگران بودند و تمایلی به برگزاری نمایشگاه نداشتند.

ضرر‌های مالی که برگزاری یک نمایشگاه در چنین ایامی به آن‌ها وارد می کرد، دلیل بی میلی هنرمندان برای به نمایش درآوردن آثارشان بود.

اما چند هفته‌ای است که رونق دوباره به گالری‌های شهر برگشته و افتتاحیه‌هایی که برپایه رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شوند، مورد استقبال گرم مخاطبان قرار می‌گیرند.

همین موضوع هنرمندان را بر آن داشت تا آثاری را که بعضاً در ایام قرنطینه خلق کرده اند، به روی دیوار گالری‌های شهر برده و بار دیگر زبان ارتباطی خود با جامعه را برقرار کنند.

در پایان هفته جاری از نمایشگاه‌های زیر دیدن کنید:

گالری سایه: نمایشگاه نقاشی‌های الهام قربانی شاد با عنوان " خودی دیگر" از تاریخ ۱۳ تا ۲۵ تیرماه

گالری والی: نمایش فیلم، ویدئو و آثار چیدمان با عنوان " ماضی استمراری" از تاریخ ۱۳ تا ۲۴ تیرماه

گالری ویستا: نقاشی‌های آتش شاه کرمی با عنوان "استخوان ها" از تاریخ ۱۳ تا ۲۳ تیرماه

گالری شکوه: نمایشگاه گروهی از آثار علیرضا آدم بکان، شیرین آریا، مهشید اسداللهی، مریم اسکندری، رضا بابک، سارا باریکانی، عیسی جباری، میترا اصغری و... با عنوان "سکو ۹۹" از تاریخ ۱۳ تا ۲۴ تیرماه

گالری احسان: نمایشگاه گروهی "وقفه" با آثاری از سیده سارا فخرائی، سید علی افخمی، صفا امیرمقدم، مریم وکیلی، مرضیه رومی، الهه اکبری، حامد موسوی نژاد، روژان فدائیان مطلق، رقیه مشاقی، کتایون رهنما، محمدمهدی فقیهی، مهدیه عربشاهی، فاطمه پورخدمتگذار، حنانه گلی، زهرا ضمیرآزاد، سامان شادانلو، سمیرا محبی، نگار خاوری نژاد، الناز بخشی پور و آرمیتا امیری از تاریخ ۱۳ تا ۱۸ تیرماه

نگارخانه آتشزاد: نمایشگاه گروهی "خلق رنگ ها" با گردآوری فرانک محبی از تاریخ ۱۳ تا ۱۸ تیرماه

گالری شنگرف: نمایشگاه گروهی نقاشیخط با آثاری از جمشید حکیمی، امیدخاکباز، علیرضا سعادتمند، مرتضی شمیس، شادی طلایی، امیرشاهرخ فریوسفی، عظیم فلاح، بهنام قاسمی، حسن مهربانی و سعید نقاشیان از تاریخ ۱۳ تا ۲۴ تیرماه

گالری باما: نمایشگاه نقاشی‌های حبیبه یوسفی با عنوان "بی سایگی" از تاریخ ۱۳ تا ۱۹ تیرماه

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گردهمایی مجدد نقاشیخط کاران در شنگرف/ بی‌سایگی در نقاشی‌های یک هنرمند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..