تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تسلیت معاون سیما در پی درگذشت سیروس گرجستانی

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی میرباقری معاون سیما درگذشت سیروس گرجستانی را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ متن پیام تسلیت به شرح زیر است:

«انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت سیروس گرجستانی، هنرمند محبوب و دوست داشتنی، موجب تأثر و اندوه عمیق اینجانب شد. قبول از میان رفتن بازیگری که همواره با چهره‌ای بشاش و خندان، لبخند را بر لب همه می‌نشاند، دشوار است.

مرحوم سیروس گرجستانی هم از هنرمندان توانایی بود که همیشه با روی باز و انگیزه‌ای فراوان با سیما همکاری می‌کرد؛ چون عاشق مردم و فرهنگ و هنر این سرزمین بود.

این بازیگر با نقش‌هایی به یادماندنی در آثار طنز، جای خود را در دل همه باز کرده بود و مردم وی را با این آثار به یاد خواهند داشت. در کارنامه سیروس گرجستانی همچنین بازی در تعداد چشمگیری سریال فاخر تاریخی و انقلابی دیده می‌شود که نشان از تعهد و مسئولیت پذیری وی برای روشنگری و اعتلای تفکر و فرهنگ این ملت داشت؛ سریال‌هایی، چون «امام علی»، «ولایت عشق»، «کیف انگلیسی»، «مدرس»، «کلاه پهلوی» و... «شاهرگ» که با روایتی درباره سال‌های صدر انقلاب اسلامی، این شب‌ها از شبکه دو سیما درحال پخش است.

اینجانب، درگذشت این هنرمند فقید را حضور خانواده محترم ایشان، خانواده رسانه ملی، جامعه هنری و مردم کشورمان تسلیت می‌گویم و برای بازماندگان از خداوند متعال طلب صبر و برای آن هنرمند والا مقام رحمت و غفران الهی مسئلت دارم.»

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تسلیت معاون سیما در پی درگذشت سیروس گرجستانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..