تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همه می‌دانند سیروس گرجستانی حرفه‌ای و کاربلد بود

عباس غزالی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

عباس غزالی بازیگر سینما و تلویزیون، با ابراز تأسف از درگذشت سیروس گرجستانی، درباره این بازیگر به خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: به شدت از شنیدن خبر درگذشت سیروس گرجستانی شوکه شدم و تپش قلب گرفتم. در اینکه استاد گرجستانی، پیشکسوت و کاربلد این حرفه بودند، شکی نیست. توانمندی او برای کسانی که با او کار می‌کردند و مخاطبانی که پیگیر بازی‌هایشان بودند، کاملاً روشن بود.

بازیگر سریال «شاهرگ» افزود: در پروژه تلویزیونی «شاهرگ» بازی رو در رو با سیروس گرجستانی نداشتم، اما تست گریم ما در یک روز بود. برخورد پرانرژی و شوخ طبعی ایشان در این سن و سال به همه عوامل پشت صحنه انرژی می‌داد. افرادی که با او در این همکار بودند می‌گفتند، در هر شرایطی بسیار خلاق و همراه بودند.

غزالی در پایان عنوان کرد: به شخصه از فوت ایشان بسیار ناراحتم؛ مرگ تراژدی زندگی است و تنها مقوله ای که نمی‌توان با آن جنگید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همه می‌دانند سیروس گرجستانی حرفه‌ای و کاربلد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..