تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشخصات و تصاویر نسخه 5G سامسونگ Galaxy Z Flip فاش شد

مشخصات و تصاویر نسخه 5G سامسونگ Galaxy Z Flip فاش شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شایعه شده است که Galaxy Z Flip قرار است دارای یک نسخه 5G هم باشد که این شرکت در حال کار کردن روی آن است و در حالی که این خبر هنوز از سوی شرکت سامسونگ تأیید نشده، به نظر می‌رسد مدارک لو رفته از این گوشی این قضیه را ثابت می‌کند. گفتنی است، مدارکی که از شرکت سامسونگ فاش شده، مشخصات و تصاویر این گوشی هوشمند تاشو هم لو داده است.

بیشتر بخوانید

اطلاعات مورد نظر توسط TENAA، یک مرکز صدور گواهینامه تجهیزات مخابراتی چینی به دست آمده. یک گوشی باید قبل از فروش در چین از این بدنه مجوز بگیرد، بنابراین اطلاعات ذکر شده در آنجا می‌تواند کم و بیش رسمی باشد. آنچه در این مورد ذکر شده تصاویر یک تلفن است که بسیار شبیه به استاندارد سامسونگ Galaxy Z Flip است، اما در سایه خاکستری یا نقره‌ای جدید است که قبلاً شایعات آن را شنیده بودیم.

بر اساس اطلاعات لو رفته، این گوشی دارای ابعاد ۷۳.۶ در ۷.۲ در ۱۶۷.۳ میلی‌متر است و جرم آن ۱۸۳ گرم است. اندازه و رزولوشن صفحه نمایش همان اندازه‌هایی است که در نسخه قبلی این گوشی دیده شده بود. حافظه ذخیره سازی Galaxy Z Flip 5G ⁧دارای ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و حافظه رم آن ۸ گیگابایت است، اما تفاوت این دو نسخه کمی فراتر از فقط حضور فناوری اینترنت نسل پنجم است.

مشخصات و تصاویر نسخه 5G سامسونگ Galaxy Z Flip فاش شد  مشخصات و تصاویر نسخه 5G سامسونگ Galaxy Z Flip فاش شد

نسخه اصلی Galaxy Z Flip دارای دوربین ۱۰ مگاپیکسلی بود و حالا این دوربین به ۱۲ مگاپیکسل ارتقا پیدا کرده است. دوربین دوم پشتی این گوشی هم ۱۰ مگاپیکسل قدرت دارد. تغییر کوچک دیگری که در این گوشی هوشمند تاشو دیده می‌شود، باتری آن است. باتری Galaxy Z Flip 5G از دو بخش ۲۵۰۰ و ۷۰۴ میلی‌آمپر ساعتی تشکیل شده است که روی هم رفته ظرفیت آن را به ۳۲۰۴ میلی‌آمپر ساعت می‌رساند که کمی کمتر از ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت Galaxy Z Flip عادی است.

تغییر دیگری که در این گوشی دیده خواهد شد، پردازنده آن خواهد بود که احتمال دارد از Snapdragon 865 به جای Snapdragon 855 استفاده شود. این پردازنده دارای فرکانس ۳.۰۹ گیگاهرتزی است، اما در فهرست TENAA هیچ اطلاعاتی از مدل تراشه پردازنده این گوشی زده نشده است.

با این حال، هنوز باید منتظر مراسم بزرگ آنلاین سامسونگ برای معرفی Galaxy Note 20 باشیم چرا که Galaxy Z Flip 5G قرار است در این مراسم معرفی شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشخصات و تصاویر نسخه 5G سامسونگ Galaxy Z Flip فاش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..