تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بسیاری از فرصت‌های خلاقانه تجاری، محصول رویداد‌ها و بحران‌ها است

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت مخابرات ایران یادداشتی درباره شرایط کشور در دوران شیوع ویروس کرونا و فرصت‌های موجود در این شرایط برای بهبود وضعیت خدمات رسانی به مردم را منتشر کرده و بسیاری از فرصت‌های خلاقانه تجاری را محصول رویداد‌ها و شرایط سخت بحرانی معرفی کرد.

در متن این یادداشت آمده است:

" چطور می‌شود در بازار پررقابت امروزی ماندگار شد؟ چه زمانی سازمان نیازمند ایجاد کسب‌وکار‌های خلاقانه است و سؤالات بسیاری که می‌تواند روند برنامه‌ریزی سازمانی را از نگاهی عادی به دیدگاهی پویا و فرصت یاب تبدیل کند.

امروزه اکثر فرصت‌های خلاقانه تجاری، محصول رویداد‌ها و بحران‌هاست، چراکه در شرایط برابر تقریباً همه رقبا در وضعیت یکسانی در مقابل مشتریان خود قرار دارند و به فعالیت خود ادامه می‌دهند، اما در شرایط ناپایدار و شوک‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، فقط شرکت‌هایی می‌توانند حیات سازمان خود را تضمین کنند که به فکر خلاقیت‌های نوآورانه باشند و از رویداد‌های به وجود آمده در مسیر رشد و بهبود فرصت‌های اقتصادی استفاده کنند

بیشتر بخوانید

کرونا یکی از همان شوک‌هایی بود که برای برخی صاحبان خدمت و سرمایه، فرصتی برای همدلی بیشتر با مردم فراهم کرد تا نبض سازمان خود را به نبض نیاز‌ها و خواسته‌های مشتریان گره بزنند که نتیجه‌اش می‌شود حفظ منافع ذینفعان.

به‌بیان‌دیگر لازم است بدانیم در برنامه‌ریزی‌های سازمانی، فرصت سازی از شرایط معمول و غیرمعمول چگونه تعریف‌شده و آیا اصلاً جایگاهی دارد؟

گویی در اقتصاد سازمانی مانند تفاوت‌های فردی، دستگاه‌هایی هستند که خود از ایمنی بیشتری در برابر حوادث طبیعی و غیرطبیعی برخوردارند، از هر شرایطی به نفع خدمت به مردم، کسب درآمد و تقویت برند سازمانی، استفاده می‌کنند. این شرکت‌ها به موضوع کنترل خواست و تغییر نیاز مخاطبانش توجه می‌کنند و انعطاف‌پذیری را در ارائه خدمات خود در نظر می‌گیرند.

اما عده‌ای دیگر به دلیل نقص در ایمن کردن خدمات، از روزمرگی، توان رویارویی با شرایط جدید را ندارند و نمی‌توانند در شرایط جدید تاب بیاورند.

به تعبیری دیگر لازم است مسئولان ذی‌ربط هر شرکت و سازمانی بدانند، سیل بند اقتصاد سازمانی کجاست و مدیریت شرایط جدید نیاز به چه ابزار‌هایی دارد؟

شرکت مخابرات ایران به‌عنوان بزرگ‌ترین اپراتور ارتباطی کشور و با برند قدیمی و شناخته‌شده برای مردم همه‌ساله در معرض بحران‌های طبیعی و غیرطبیعی و همچنین رویداد‌های خوشایند و از پیش تعیین‌شده قرار دارد. استفاده از این رویداد به‌نوبه خود می‌تواند جایگاه ویژه‌ای در کسب درآمد و تقویت و توسعه برند سازمانی داشته باشد که متأسفانه تعریف همه‌جانبه‌ای از این موضوع به چشم نمی‌خورد.

حالا که در شرایط پسا کرونا قرار داریم، لازم است ما کمی به عقب بازگردیم و خودمان را ارزیابی کنیم که تا به امروز در برخورد با رویداد‌های مترقبه و غیرمترقبه و در تأمین مطالبات مشترکان و تفکر خلاق چقدر تلاش کرده‌ایم و مسیر‌های تازه را برای کسب درآمد و تقویت برند سازمانی پیداکرده‌ایم.

در این میان ایجاد نگرشی مبتنی بر خلاقیت، می‌تواند حال و روز خدمت‌رسانی را خوب‌تر کند؛ به‌گونه‌ای که همیشه بذر‌های تازه‌ای از خدمات و محصولات جدید را آماده داشته باشیم تا بر موج اطلاع‌یابی از حال و روز مشتریان سوار شویم و خط کش خدمت‌رسانی را به منحنی خدمات جدید، تبدیل کنیم و با فرصت سوزی‌های تکراری خداحافظی کنیم. "

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بسیاری از فرصت‌های خلاقانه تجاری، محصول رویداد‌ها و بحران‌ها است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..