تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش چهره‌های مشهور، به انفجار کلینیک سینا و جان باختن شماری از هموطنان

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از حادثه انفجار کلینیک سینا در تجریش تهران که منجر به فوت و مصدومیت تعدادی از هموطنانمان شد،  بسیاری از مردم با انتشار تصاویر و پیام‌هایی در شبکه‌های اجتماعی، از این بابت ابراز ناراحتی و تأسف کردند.

هنرمندان و چهر‌های سرشناس و مشهور نیز از این قاعده مستثنی نبودند و این افراد نیز با به اشتراک گذاشتن تصاویری در صفحات شخصی خود، با ابراز تأسف و تأثر، به تمام کسانی که در این حادثه داغدار شده‌اند تسلیت گفتند. که در اینجا برخی از این واکنش‌ها را می‌توانید مشاهده کنید.

سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه کشور:

"رئیس قوه قضائیه در پیامی جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه انفجار مرکز درمانی سینا اطهر تهران را تسلیت گفت و دستور شناسایی دقیق عوامل بروز این حادثه و رسیدگی به مشکلات قضایی و حقوقی خانواده‌های داغدار را صادر کرد.
‌‌متن این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
‌‌ مصیبت جان باختن و مجروح شدن تعدادی از هموطنان در فاجعه انفجار مرکز درمانی سینا اطهر تهران باعث تاسف، تاثر و تالم خاطر شد.
‌‌ اینجانب ضمن عرض تسلیت این مصیبت و ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار، از خداوند متعال برای درگذشتگان غفران و رحمت الهی، برای مجروحان شفای عاجل و برای بازماندگان محترم صبر و اجر مسالت دارم.
‌‌ لازم است دادستان محترم تهران در ادامه اقدامات اولیه‌ای که انجام داده‌اند، نسبت به بررسی و شناسایی دقیق عوامل بروز این حادثه در اسرع وقت اقدام و ضمن رسیدگی به مشکلات قضایی و حقوقی خانواده‌های داغدار نتیجه اقدامات را مستمرا به اینجانب گزارش نمایند.
سید ابراهیم رئیسی
۱۳۹۹/۴/۱۱

.

محدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی:

"بسم الله الرحمن الرحیم
إنا لله و إنا إلیه راجعون
خبر تاسف‌بار فوت تعدادی از هموطنان عزیزمان در حادثۀ دلخراش آتش‌سوزی مرکز درمانی در تهران، داغ بزرگی بر دل همۀ ما نشاند.
از خداوند متعال، رحمت واسعۀ الهی را برای عزیزان از دست رفته خواهانم و برای بازماندگان آنها صبر و اجر مسئلت می‌کنم.
پیگیرِ رسیدگی کامل درمانی به بازماندگان و همچنین ارائۀ گزارش دقیق از علل و ابعاد این سانحۀ دلخراش توسط مسئولان امر و گزارش شفاف آن به مردم خواهم بود.
محمدباقر قالیباف
۱۰ تیر ۱۳۹۹
"

.

پیروز حناچی، شهردار شهر تهران:

.

روزبه حصاری، بازیگر تئاتر و تلویزیون:

.

امید حاجیلی، خواننده موسیقی سبک پاپ:

.

مژده لواسانی، مجری برنامه‌های تلویزیونی:

.

علی دایی، پیشکسوت فوتبال ایران:

.

علی ضیا، مجری برنامه‌های تلویزیونی صدا و سیما:

.

علی انصاریان، پیشکسوت فوتبال و بازیگر:

.

هدیه تهرانی، بازیگر سرشناس سینما:

.

ماهایا پطروسیان، بازیگر سینما و تئاتر کشور:

.

سپیده گلچین، بازیگر:

.

برزو ارجمند، بازیگر و فعال در زمینه موسیقی:

.

 بیشتر بخوانید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش چهره‌های مشهور، به انفجار کلینیک سینا و جان باختن شماری از هموطنان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..