تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موسوی: حقوق بشر صرفا ابزاری در خدمت امیال شیطانی آمریکا است

به گزارش خبرآنلاین، سید عباس موسوی در توئیترش نوشت: همانطور که از سوی فردی که دستورکار جنگ طلبان ضدایرانی آمریکا را پیش می‌برد عنوان شده، از دید ایالات متحده، حقوق بشر صرفا ابزاری در خدمت امیال شیطانی آمریکاست و نه یک نگرانی صادقانه. همین منطق است که مدت‌هاست ایالات متحده را به متحدی برای «دیکتاتورها، قصابان و افراط گرایان» تبدیل کرده است.

گفتنی است، برایان هوک نماینده آمریکا در امور ایران در اظهاراتی عنوان کرده بود که باید از حقوق بشر به عنوان یک اهرم فشار استفاده کرد و به متحدان سخت نگرفت.

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز روز یکشنبه در هفته حقوق بشر آمریکایی در صفحه توئیترش به حمایت‌های آمریکا و اروپا از گروهک تروریستی منافقین پرداخت و در این توئیت منافقین فرقه ترور و وحشت» خوانده و عنوان شده است: اروپا خانه این موجودیت یاغی و پول مالیات دهندگان آمریکایی تامین کننده قساوت‌های این گروهک فاسد است. هر دو (آمریکا و اروپا) در کشتار ایرانیان بیگناه توسط منافقین دست دارند.

311311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موسوی: حقوق بشر صرفا ابزاری در خدمت امیال شیطانی آمریکا است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..