تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گفت‌وگوی تلویزیونی با مربی سابق تیم‌ ملی که راننده کامیون شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قسمت‌های تازه برنامه تلویزیونی «دوربرگردون» با اجرای عبدالله روا و با نگاهی طنز به مقوله رانندگی، فرهنگ ترافیک و بیمه، ۱۲ و ۱۳ تیر روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

هفتمین قسمت این برنامه با حضور علی میرزایی، مدیر رستوران پنجشنبه ۱۲ تیر ساعت ۱۱ پخش می‌شود.

هشتمین قسمت برنامه دوربرگردون» روز جمعه ۱۳ تیر، ساعت ۱۳:۳۰ با حضور محمد احمدزاده، مربی سابق تیم ملی فوتبال و سرمربی تیم‌های باشگاهی ملوان، شاهین بوشهر و ... در جدول پخش قرار گرفته است. این فوتبالیست که بهترین گل‌زن تاریخ باشگاه ملوان بوده، پس از ترک مربی‌گری این تیم، فوتبال را رها کرده و به رانندگی ماشین‌های سنگین روی آورده است.

«دوربرگردون» به تهیه‌کنندگی مشترک عبدالله روا و سلیم ثنائی در ۵۲ قسمت در حال تولید است.

۵۷۵۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گفت‌وگوی تلویزیونی با مربی سابق تیم‌ ملی که راننده کامیون شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..