تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش آمار فوت شدگان براثر کرونا در استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، دکتر شیرانی افزود : طی ۲۴ ساعت ۲۵۰ نفر با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی استان مراجعه داشته اند.

به گفته وی :تعداد کل مراجعین با علایم بالینی مشکوک به بیماری کووید ۱۹  به مراکز درمانی استان ۲۲۱۲ نفر بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت:تعداد کل نمونه گیری های انجام شده با علایم بالینی مشکوک به بیماری کووید ۱۹ ، ۱۱۴۶۶ مورد بوده است.

به گفته وی : هم اکنون ۷۹ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد  ۵۴ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.

 وی با اظهار تاسف گفت: متاسفانه طی ۲۴ساعت گذشته، با ۳ مورد فوتی جدید ناشی از ابتلا به بیماری نوپدید کووید ۱۹ در استان، مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری به ۴۹ نفر رسید.

 وی گفت : :هم اکنون ۱۷ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش آمار فوت شدگان براثر کرونا در استان چهارمحال و بختیاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..