تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جان باختن قهرمان گیلانی پاورلیفتینگ کشور به ضرب چاقو

سرهنگ رحیم شعبانی با اعلام این خبر، اظهار کرد: «بابک پارسا» قهرمانان پاورلیفتینگ کشور بر اثر ضربات چاقو در سه راه معلم رشت به قتل رسید.سرهنگ شعبانی افزود: این قهرمان ۴۰ ساله ۲۴ ساعت پس از انتقال به بیمارستان پور سینای رشت فوت کرد.

وی با اشاره به اینکه مقتول بر اثر دو ضربه چاقو در ناحیه دست و گردن مجروح شده بود، گفت: علت این قتل اختلافات شخصی بود.رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: قاتل ۳۳ ساله در کمتر از ۲۴ ساعت در حوالی میدان فرهنگ دستگیر شد.

251 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جان باختن قهرمان گیلانی پاورلیفتینگ کشور به ضرب چاقو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..