تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرط اولیای دم برای بخشش داماد قاتل

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مردی که به اتهام همسرکشی از چهار سال پیش زیر تیغ قرار داشت وقتی برای دومین‌بار پای چوبه‌دار رفت، برای بخشش دوماه مهلت گرفت. خانواده مقتول برای بخشش او دیه یک‌میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی درخواست کرده‌بودند.

این مرد هفدهم فروردین سال ۹۵ همسر ۲۸ ساله خود را در محله نظام‌آباد خفه‌کرد. او بعد از دستگیری به قتل اعتراف کرد و گفت: همسرم دخترعمویم بود و او را دوست‌داشتم و از این قتل پشیمانم. پیک‌موتوری بودم و ظهر‌ها برای ناهار به خانه می‌آمدم. روز قتل به خانه رفتم که بعد از ناهار با مادرش تلفنی حرف زد و بعد عصبانی شد. می‌گفت چرا بدگویی او را پیش خانواده‌اش کرده‌ام. ویترین خانه را شکست و قصد داشت به خانه برادرش برود که سد راهش شدم و با هم درگیر شدیم. در این درگیری خفه‌اش کردم.

او حکم قصاص گرفت و سال گذشته پای چوبه‌دار رفت، اما برای جلب رضایت شش‌ماه مهلت گرفت. خانواده مقتول دیه یک‌میلیارد و پانصدمیلیون تومانی می‌خواستند. خانواده مرد اعدامی همه زمین و املاک‌شان را فروختند و یک‌میلیارد تومان جور کردند. مهلت تعیین‌شده پایان‌گرفت و چند روز پیش دوباره پای چوبه‌دار رفت و این‌بار با تلاش واحد صلح‌وسازش دادسرای جنایی تهران، مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان بقیه پول دیه به ۳۰۰ میلیون تومان کاهش‌یافت. این‌بار خانواده مقتول گفتند این ۳۰۰ میلیون تومان باید تا دوماه دیگر تامین شود. در غیر این صورت حکم را اجرا می‌کنند.

منبع: جام جم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرط اولیای دم برای بخشش داماد قاتل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..