تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اکبر میثاقیان کرونا را تهدید کرد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ چند بازیکن ملوان به بیماری کرونا مبتلا شدند. این خبری است که در روزهای اخیر منتشر شده است. میثاقیان در این باره می گوید: «بله متاسفانه 4،5 بازیکن تیم کرونا گرفتند و الان در قرنطینه هستند.» وقتی از او درباره وضعیت خودش می پرسیم و اینکه کرونا تهدیدش نمی کند، جواب می دهد: «کرونا من را تهدید کند؟ کرونا جرات ندارد سمت من بیاید. تا دم در می آید و من را می بیند برمی گردد!(خنده) حال من کاملا خوب است. انشالله بچه های تیم هم سریع خوب می شوند و برمی گردند.» میثاقیان در پاسخ به این سوال که آیا این بازیکن علائمی از بیماری نداشتند؟ می گوید: «نه بابا. اتفاقا این بچه ها در تمرین دمار از روزگارمان در آوردند!(خنده) کلی فعال بودند.»

بیشتر بخوانید؛ حضور سعید عزت اللهی در اردوی ملوان/عکس

252 252




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اکبر میثاقیان کرونا را تهدید کرد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..