تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش درآمدهای مالیاتی باید از افراد شناسنامه‌دار به منابع جدید مالیاتی متمرکز شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان علی‌اصغر جمعه‌ای رئیس اتاق سمنان در این نشست گفت: استان سمنان دارای پتانسیل ویژه و خاص می‌باشد این توانمندی‌ها می‌تواند در جهت منافع عمومی مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.
وی ادامه داد: ما میدانیم بخش بزرگی از درآمدهای مالیاتی سهم بودجه کشور است این را هم‌میدانیم که چرخه اقتصادی صادرات و واردات و اشتغال بر دوش صاحبان کسب‌وکار به حرکت درمی‌آید پس باید تعاملات لازم و گسترده‌ای داشته باشیم.
جمعه‌ای ادامه داد: ممیزان محترم در بدو رسیدگی پرونده‌ها را به‌درستی بررسی نمایند تا حجم پرونده‌ها و رسیدگی در هیئت‌های تجدیدنظر به حداقل برسد.
رئیس اتاق سمنان تصریح کرد: شرایط اقتصاد، ویژه است باید برای نگهداری این وضعیت تمام توان را بگذاریم تا شرایط را ثابت نگه‌داریم.
محمود نجفی سهی عضو هیئت‌رئیسه اتاق سمنان در این نشست اظهار داشت: اگر رسیدگی‌های اولیه منطقی باشد، مدیریت منظمی در زمان خواهیم داشت.
نجفی سهی اضافه کرد: پیشنهاد اصلاح قانون مالیات در حال حاضر در اتاق بازرگانی در حال بازنگری است این قانون نیاز به همگرایی طرفین دارد تا مشکلات فعلی مالیات و تولید رفع شود.
حمید علوی عضو هیئت‌رئیسه اتاق رسیدگی تخصصی واحدها در امور مالیاتی را مهم می‌داند و اظهار می‌کند: بعضی از واحدها فرآیند پیچیده‌ای در تولید دارند روش درآمدها این واحد فرمولاسیون خاص دارد، ممیز باید علم و آگاهی بررسی این پرونده‌ها را داشته باشد،
وی ادامه داد: عدم ارتباط سامانه مالیاتی و گمرکات مشکلات بسیار عدیده‌ای برای فعالین اقتصادی ایجاد نموده است.
حمید علوی معتقد است آموزش ممیزان می‌توانند کمک‌های تأثیرگذاری در نهاد مالیاتی ایجاد می‌نماید.
مسعود اعوانی عضو هیئت‌رئیسه اتاق ایران نظام سلامت سازمان امور مالیاتی استان سمنان را متمایز برشمرد و اظهار داشت: افزایش درآمدهای مالیاتی باید از افراد شناسنامه به منابع جدید مالیاتی متمرکز شود.
وی اضافه کرد: توان کارشناسی ممیزان باید در شهرستان‌های تابعه مدنظر قرار بگیرد.
عبدالحمید دربانیان عضو هیئت‌رئیسه و نماینده اتاق در این سازمان گفت: باید حجم پرونده‌های مالیاتی در هیئت‌های بدوی و کارشناسی مجدد را کاهش بدهیم گاهاً این رسیدگی‌ها به چندماهه می‌رسد.
وی بروز رسانی سامانه‌های مالیاتی را یک ضرورت خواند و ادامه داد: سامانه‌های امور مالیاتی باید بروز و بر خط باشد در حال حاضر به نظر می‌رسد این سامانه‌ها دچار اشکالات هستند هنوز مدارک بر روی کاغذ باید به سازمان اظهار بشود.
جواد انوری مدیرکل امور مالیاتی در این نشست گفت: هر چه شرکت‌های صنعتی معدنی و کشاورزی مشغول به کار باشند شرایط بهتر است، مالیات نیازمند عدالت مالیاتی و عدالت اجتماعی است اگر عدالت مالیاتی برقرار باشد انتفاع جامعه بهتر و پایدارتر خواهد بود.
وی ادامه داد: در قوانین جدید مالیاتی دیگر علی الراس نداریم مقرر شد همه قوانین بر خط و به‌روز باشد از پس همه کارشناسی‌ها بر اساس اظهارنامه خواهد بود.
انوری توجه به آموزش را مهم خواند و اظهار داشت: اتاق بازرگانی می‌تواند قوانین و رویدادها را به مخاطبین مشترک آموزش و اطلاع بدهد،
در ادامه این نشست مسائلی همانند رسیدگی ارزش افزوده، حق مالیات ماشین‌آلات هایتک، درج اشتباه کد اقتصادی، فاکتورهای سوری و دیگر مسائل مرتبط موردبحث و تبادل نظر قرار گرفت.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش درآمدهای مالیاتی باید از افراد شناسنامه‌دار به منابع جدید مالیاتی متمرکز شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..