تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ناشران ایرانی توان حضور فیزیکی در نمایشگاه کتاب فرانکفورت را ندارند

عابدینی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ناشران ایرانی توان حضور فیزیکی در نمایشگاه کتاب فرانکفورت را ندارند

حسین عابدینی مدیر مسئول انتشارات سفیر اردهال در گفت و گو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور انتشاراتی  در نمایشگاه کتاب فرانکفورت گفت:اگر انتشارات سفیر اردهال بخواهد در نمایشگاه کتاب فرانکفورت شرکت کند بعید می‌دانم بتواند حضوری در این نمایشگاه شرکت کند به دلیل اینکه زمان کافی برای دریافت ویزا ندارد.

بیشتر بخوانید

او افزود: درصورتی که بخواهیم به صورت فیزیکی در نمایشگاه کتاب فرانکفورت حاضر شویم کتاب هایمان را به دست آژانس‌های ادبی می‌دهیم که با آن‌ها کارمی کنیم تا از طریق آن‌ها به نتیجه برسیم. این کار تنها هزینه زیادی را به گردن ما می‌اندازد و دستاورد زیادی برای ما نخواهد داشت. ناشران دیگر هم توان حضور فیزیکی در نمایشگاه کتاب فرانکفورت را ندارند، چون در این سه ماهه ناشران ما با مشکلاتی مواجه بودند از جمله اینکه درآمد هایشان صفر شد.

مدیر مسئول انتشارات سفیر اردهال ادامه داد:اگر ناشران بخواهند کتاب جدیدی برای حضور در نمایشگاه کتاب فرانکفورت منتشر کنند دیگر زمان کافی برای این کار ندارند و این سفر برایشان هزینه بر خواهد بود و دستاوردی نخواهد داشت. در صورتی که ناشران بخواهند در نمایشگاه کتاب فرانکفورت شرکت کنند شاید به صورت مجازی در این نمایشگاه حاضر شوند.

گفتنی است موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران فراخوان حضور در نمایشگاه کتاب فرانکفورت ۲۰۲۰ را منتشر کرده است طبق این فراخوان ناشران می‌توانند به صورت حضوری و مجازی در نمایشگاه کتاب فرانکفورت حاضر شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ناشران ایرانی توان حضور فیزیکی در نمایشگاه کتاب فرانکفورت را ندارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..