تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کتلت گیاهی، خوشمزه و کم هزینه + طرز تهیه

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، همانطور که می‌دانید خوردن بیش از اندازه گوشت قرمز می‌تواند برای سلامتی مضر باشد حبوبات یکی از بهترین جایگزین و سلامت‌تر از گوشت قرمز است و می‌توانید با حبوبات کتلت گیاهی بدون گوشت را درست کنید این غذا برای گیاه خواران بسیار مناسب است.

کتلت گیاهی، خوشمزه و کم هزینه + طرز تهیه

غذای اصلی
مواد لازم برای ۵ نفر:
سیب زمینی - سه عدد متوسط
لوبیا قرمز- یک پیمانه
بلغور گندم یا جو- یک دوم پیمانه
نعناع خشک - یک قاشق سوپ‌خوری
پودر زیره - یک قاشق چای‌خوری
پودر جوز هندی- یک چهارم قاشق چای‌خوری
نمک و فلفل- به مقدار لازم
تخم مرغ -۲ عدد
گوجه فرنگی رنده شده - ۲ عدد
روغن مایع یا زیتون - ۲ قاشق سوپ‌خوری

بیشتر بخوانید:

 طرز تهیه:
سیب زمینی، لوبیا قرمز و بلغور را پخته و چرخ می‌کنیم. ادویه، پودر نعناع، زیره و جوز هندی و دو عدد تخم مرغ خام را اضافه کرده، خوب با دست ورز می‌دهیم. سپس به اندازه یک نارنگی برداشته و گلوله می‌کنیم و با استفاده از دو کاردک به شکل‌های مختلف قالب زده و در روغن مایع داغ داخل ماهی تابه سرخ می‌کنیم. برای سس روغن زیتون، ادویه و گوجه فرنگی رنده شده را با هم مخلوط و سپس شعله گاز را کم می‌کنیم و سس را روی اجاق گرفته و مرتب هم می‌زنیم تا ته نگیرد. سس را روی کتلت‌ها می‌ریزیم و تزیین می‌کنیم.

منبع: خراسان

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کتلت گیاهی، خوشمزه و کم هزینه + طرز تهیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..