تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کودکی که با دیدن تصویرش در موبایل وحشت زده شد!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امروزه اکثریت قریب به اتفاق تلفن‌های همراه در دست مردم مجهز به دوربین عکاسی است که هم برای تصویربرداری از خود شخص و هم برای تصویربرداری از دیگران امکانات کافی را دارا هستند.

یکی از اقداماتی که در راستای سرگرم کردن افراد انجام شده است، طراحی نرم‌افزار‌هایی است که با تشخیص چهره افراد، تغییراتی را در اجزای صورت آن‌ها ایجاد کرده و عکس آن‌ها را به اشکال خنده‌دار یا ترسناک در می‌آورد.

بیشتر بخوانید

به تازگی جلوه‌ای در این نرم‌افزار‌ها فعال شده است که دماغی بسیار بزرگ و زشت را بر روی چهره فرد نمایش می‌دهد. اخیرا ویدئویی از واکنش کودکی پس از دیدن تصویر خودش با دماغ جدیدش در فضای مجازی منتشر شده است.

در این ویدئو کودک پس از دیدن چهره جدیدش به گریه افتاده و سعی می‌کند دماغ بزرگش را از روی صورتش بردارد.

در ادامه ویدئوی واکنش کودک با جلوه دماغ بزرگ را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کودکی که با دیدن تصویرش در موبایل وحشت زده شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..