تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه کمپوت گیلاس؛ راحت‌تر از آنچه فکرش را کنید

ایرنا زندگی: کمپوت میوه‌ها هرچند ما را یاد بیمارستان و وعده‌ای برای بهبود درمان بیمار می‌اندازد، اما برای میوه‌های جذاب تابستانی، یک تنوع جذاب در رژیم غذایی به حساب می‌آید. میوه‌های متنوعی که در کم‌ترین زمان ممکن می‌تواند تبدیل به کمپوت شود و طعم متفاوتی را برای‌مان رقم بزند. کمپوت‌هایی که در کمتر از یک‌ربع آماده می‌شود و هم جلوی خراب‌شدن میوه‌ها را می‌گیرد هم ما را از خریدن کنسرو‌های آماده منصرف می‌کند. یکی از لذیذترین این کمپوت‌ها، کمپوت گیلاس است.

مواد لازم:

گیلاس: نیم کیلو آب: ۴ لیوان شکر: نصف لیوان

طرز تهیه کمپوت گیلاس؛ راحت‌تر از آنچه فکرش را کنید

طرز تهیه کمپوت گیلاس؛ راحت‌تر از آنچه فکرش را کنید

طرز تهیه و دستور پخت:

۱. آب و شکر را در یک ظرف بریزید و بگذارید در حرارت ملایم بجوشد. پس از اینکه به جوش آمد گیلاس‌های شسته‌شده و مقداری دیگر آب را به آن اضافه کنید.

۲. پس از حدودا ده دقیقه کمپوت گیلاس آماده است. بقیه میوه‌ها را هم به همین شکل می‌توانید کمپوت کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه کمپوت گیلاس؛ راحت‌تر از آنچه فکرش را کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..