تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تسلا فناوری پنل‌‌های خورشیدی خود را تغییر داد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت تسلا تنها تولید کننده اتومبیل‌های نوین و خلاقانه نیست. این شرکت همچنین سازنده و توسعه دهنده پنل‌های خورشیدی است و این پنل‌ها را در دو نمونه سنتی و مدل‌های جدید می‌سازد. بر اساس اطلاعات به دست آمده جدید این شرکت با ایجاد تغییرات نوین به نوع جدیدی از پنل‌های خورشیدی با کیفیت و ارزان قیمت دسترسی پیدا کرده است.

اطلاعات تکمیلی از ویژگی‌های پنل‌های خورشیدی ساخته شده توسط شرکت تسلا

در حالی که مدل‌های جدید پنل‌ای خورشیدی به نظر خیلی افراد می‌توانند آینده روشنی را برای انرژی پایدار به ارمغان بیاورند، اما با این حال استفاده از پنل‌های سنتی طرفداران بیشتری دارد. شرکت تسلا نیز برای توسعه کارایی پنل‌ها سعی داشته عملکرد آن‌ها را با ده درصد افزایش روبه‌رو کند. این مجموعه همچنین قیمت پنل‌های خود را کاهش داده است. با توجه با این که اندازه پنل‌های قدیمی و جدید شرکت تسلا تفاوتی ندارد، اقدامات اخیر این مجموعه برای علاقه‌مندان انرژی پایدار قدمی بزرگ به حساب می‌آید. شرکت تسلا انرژی پنل‌های کوچک خود را از قدرت ۷.۵۶ کیلووات به ۸.۱۶ کیلووات افزایش داده است.

تسلا فناوری پنل‌‌های خورشیدی خود را تغییر داد

قیمت این وسایل نیز از ۱۹۵۰۰ به ۱۶۰۰۰ تغییر پیدا کرد. افزایش قدرت پنل‌های خورشیدی به همراه افت ۱۷ درصدی قیمت می‌تواند تأثیر بسیاری در افزایش فروش پنل‌های خورشیدی و استفاده از انرژی پایدار داشته باشند. با این حال همه فعالیت‌های تسلا موفقیت‌آمیز و مفید نبوده‌اند. بر اساس اطلاعات به دست آمده برخی از مدل‌های جدید پنل‌های خورشیدی باعث ایجاد احتراق شده‌اند.

پنل‌های مذکور در انبار‌های والمارت و آمازون دچار آتش‌سوزی شده‌اند و تسلا از این رو بسیاری از خط تولید‌های خود را بعد از چندین سال متوقف کرد. شرکت تسلا حالا امیدوار است که با اعمال تغییرات جدید و ایجاد خط تولید تازه جلوی به وجود آمدن مشکلات آتش‌سوزی را بگیرد و راهی جدید را برای شرکت خود آغاز کند. این مجموعه سعی دارد با توسعه پنل‌های خورشیدی و اتومبیل‌های الکتریکی مردم را به استفاده از انرژی پایدار ترغیب کند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تسلا فناوری پنل‌‌های خورشیدی خود را تغییر داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..