تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استفاده از دوربین شش گانه متحرک در گوشی Galaxy S30

استفاده از دوربین شش گانه در گوشی Galaxy S30به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی طرح اولیه‌ای از یکی از گوشی‌های آینده سامسونگ که انتظار می‌رود Galaxy S30 باشد منتشر شده است که نشان می‌دهد سامسونگ قصد دارد در این گوشی تمرکز خاصی روی دوربین داشته باشد. بر اساس پتنت منتشر شده از این گوشی ظاهرا سامسونگ قصد دارد از دوربین شش‌گانه برای این اسمارت فون استفاده کند تا از این طریق تصاویری بسیار با جزییات بالا به ثبت برسند.

اطلاعات منتشر شده ظاهرا به واسط ثبت اختراع جدید سامسونگ در حوزه تلفن‌های هوشمند فاش و پس از بررسی این اطلاعات توسط متخصصان مشخص شد که سامسونگ قصد استفاده از دوربین شش‌گانه را در پرچمدار بعدی خود دارد. اما موضوع بسیار جالب در بخش دوربین این گوشی، به قابلیت حرکت و کج شدن هر کدام از این شش لنز مربوط می‌شود که به ای ترتیب بازه وسیع‌تری از محیط در قاب دوربین به ثبت خواهد رسید.

استفاده از دوربین شش گانه در گوشی Galaxy S30

طبق ثبت اختراع جدید سامسونگ، این شرکت برای قرار دادن این شش لنز در کنار یکدیگر مجبور است تا همه‌ی آن‌ها را به صورت افقی در کنار یکدیگر قرار دهد تا فضای زیادی از پشت گوشی اشغال نشوند؛ در حال حاضر هر شش لنز در قسمت پشت و بالای این گوشی قرار دارند.

استفاده از دوربین شش گانه در گوشی Galaxy S30

پنج مورد از شش لنز استفاده شده در این گوشی از قابلیت زاویه دید عریض بهره می‌برند اما یکی از این پنج لنز به عنوان لنز اصلی خواهد بود و از کیفیت بالاتری نسبت به سایر لنزها برخوردار است؛ لنز ششم نیز برای عکس برداری فوتو مناسب خواهد بود. ثبت اختراع جدید سامسونگ pano-bokeh نام گذاری شده است که از آن هنوز در هیچ تلفن همراهی در بازار استفاده نشده است و ساسونگ قصد دارد اولین شرکت سازنده گوشی با دوربین متحرک در جهان باشد. با این حال برای کسب اطلاعات بیشتر باید تا زمان اعلام رسمی شرکت سامسونگ منتظر ماند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استفاده از دوربین شش گانه متحرک در گوشی Galaxy S30»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..