تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اوج‌گیری مجدد کرونا نگران‌کننده است

در این نامه که به امضای مصطفی معین، رئیس شورای عالی نظام پزشکی، محمدرضا ظفرقندی، رئیس کل سازمان نظام پزشکی و ایرج فاضل، رئیس مجمع انجمن های علمی پزشکی کشور رسیده، آمده است:    ضمن تشکر و تقدیر از مساعی دولت و به ­ویژه مسئولان درد آشنای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جانفشانی جامعه سربلند پزشکی و پرستاری کشور در پاندمی بیماری کووید۱۹، به استحضار می‌رساند نگرانی موجود از اوج‌گیری مجدد بیماری و افزایش مناطق قرمز در کشور که علاوه بر آسیب جانی و سلامت مردم، موجب هدر رفتن زحمات ارزشمند جامعه خدوم پزشکی کشور و فرسودگی کادر درمان خواهد شد ضرورت عنایت ویژه و بازنگری دولت به روند جاری را ایجاب می­ کند.

این نامه می افزاید: بدیهی است با توجه به راهبرد «اولویت حفظ جان و سلامت مردم و انسان­ها بر همه امور دیگر»، تصمیم­ ها، سیاست‌گذاری­های کلان و تاریخی دولت در این برهه زمانی نقش تعیین کننده و ماندگاری در کنترل این بحران خواهد داشت.

در این نامه خطاب به رئیس جمهوری آمده است: انتظار می­ رود در کنار توصیه­ ها و تاکیدات مسئولان اجرایی، نقش نظارتی و کنترل جدی و انتظامی دولت بر اجرای پروتکل­ های علمی و ابلاغی وزارت بهداشت و نیز توجه ویژه به تأمین نیازهای ضروری بخش سلامت در این مقطع زمانی مورد تاکید و ابرام جناب عالی قرار گیرد. امید است با حمایت جناب عالی مراحل گذر از این آزمون خطیر با حداقل آسیب فراهم شود.

۴۷۲۳۲




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اوج‌گیری مجدد کرونا نگران‌کننده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..