تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقه تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی برگزار می‌شود

به گزارش حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، معاون صنایع دستی استان تهران گفت: نخستین دوره مسابقات تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی با همکاری بخش خصوصی در تاریخ ۲۵ خرداد ماه برگزار می‌شود.

پروانه حیدری امروز شنبه (۲۴ خرداد ماه) گفت: وجود ذخایر و معادن غنی سنگ‌های نیمه قیمتی در کشور و ظرفیت بالای هنرمندان کشور در رشته‌های صنایع دستی از عوامل اصلی است که می‌تواند ایران را به یکی از صادرکنندگان سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی در جهان تبدیل کند.

او افزود: این رویداد به منظور شناسایی و کشف استعداد‌های هنرمندان فعال در رشته تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی و همچنین ترغیب علاقه‌مندان برای اشتغال در رشته تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی برگزار می‌شود.

معاون صنایع دستی تهران عنوان کرد: این جشنواره با همکاری شرکت صنایع دستی گوهر نشان برگزار می‌شود و علاقه مندان می‌توانند با شرایط شرکت در مسابقه با شماره ۸۸۹۳۶۰۸۰ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقه تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..