تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صحنه‌ای دیدنی از واژگون شدن جرثقیل حین عملیات

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک اپراتور جرثقیل هنگام کندن درخت عظیم و قدیمی واژگون شد. تنه این درخت خشکیده و فرسوده در جاوا اندونزی قرار داشت و شهردار اجازه کندن آن را صادر کرده بود. اما هیچکس تصور نمی‌کرد کندن این درخت کار را به اینجا برساند و باعث واژگون شدن جرثقیل شود. اپراتور وظیفه داشت که برای ساخت و سازی که قرار بود در آن محل صورت بگیرد تنه درخت را از جای دربیاورد. اما در حالیکه تنها بخشی از این تنه را کنده بود ناگهان جرثقیل واژگون شد. شاهدان و همکاران به سرعت به سمت کابین رفتند تا راننده را بیرون بیاورند. بنابر نظر کارشناسان مقصر این جریان اپراتور است.

بیشتر بخوانید

شگرد جالب مادر برای گرفتن تلفن همراه از پسرش!

طبق گزارش رسانه‌ها بر اثر حادثه هیچ کس زخمی نشد.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صحنه‌ای دیدنی از واژگون شدن جرثقیل حین عملیات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..