تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صحنه‌ای که موجب وحشت ساکنان محلی شد!

 ساکنان محلیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از شیوع کرونا در جهان چند ماه می‌گذرد. از ماه دسامبر که دولت چین شیوع کرونا در این کشور را تأیید کرد تاکنون این ویروس در ۲۱۳ کشور جهان مشاهده شده است.

یکی از کشور‌هایی که با کرونا درگیر شده کشور هند است. تاکنون بیش از ۹۱۰۰۰ تن در این کشور به کرونا مبتلا شده‌اند که نزدیک به ۳۰۰۰ تن از مبتلایان جان خود را از دست داده‌اند. پس از شیوع کرونا در هند دولت این کشور به مدت ۲۱ روز قرنطینه سراسری اعلام کرد که این زمان تا ۱۸ می‌ تمدید شد.

بیشتر بخوانید: شوخی عجیب مرد جوان در متروی شلوغ!

اما قرنطینه سراسری در این کشور پای حیوانات وحشی به خیابان‌های شهر‌ها را باز کرده است. در حالی که چندی پیش ویدئویی از حضور دو خرس سیاه در مقابل معبدی در این کشور خبرساز شده بود به تازگی جولان یک پلنگ در خیابانی در منطقه " مِلاردِوپالی " واقع در حیدرآباد هند خبرساز شده است. رانندگانی که از این خیابان در حال عبور بودند با دیدن این پلنگ دچار ترس و وحشت شدند. در ویدئویی که توسط ساکنان محلی و با تلفن همراه تهیه شده این حیوان را در کنار جاده نشان می‌دهد.

افراد محلی با دیدن این حیوان بلافاصله با پلیس تماس گرفتند و پلیس نیز از ماموران جنگلبانی برای انتقال این پلنگ به جنگل کمک خواست. ماموران جنگلبانی در یک عملیات با کمک گلوله بیهوش کننده موفق به شکار پلنگ شدند. گفته می‌شود این حیوان پس از ورود به جاده شمش آباد زخمی شده بود و به همین علت در کنار جاده خوابیده بود. بنا به گفته یکی از ماموران جنگلبانی این پلنگ به پارک جانورشناسی نَهرو منتقل شده و قرار است پس از انجام مداوا در جنگل رها شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صحنه‌ای که موجب وحشت ساکنان محلی شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..