تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کامِ کودکان کار با «شکلات تلخ» شیرین می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه «شکلات تلخ» با موضوع آسیب‌های اجتماعی و با محوریت کودکان کار و خیابانی در فصل ابتدایی در گروه اجتماعی شبکه ٥ سیما تولید می‌شود.

این برنامه مستند که با موضوع آسیب‌های اجتماعی به تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی تولید می‌شود، قرار است در فصل اول به کودکان کار و خیابانی و چالش زندگی آن‌ها از منظر مختلف بپردازد.

مجتبی احمدی، تهیه‌کننده این برنامه تلویزیونی در خصوص فضای برنامه گفت: «برنامه «شکلات تلخ» نگاهی مطالبه‌گر به ناهنجاری‌هایی دارد که به آسیب ختم می‌شوند. قرار بر این است که جزئی‌تر از همیشه و با روایتی ملموس پرونده‌هایی با این محوریت را ورق بزنیم. با تعدادی از جامعه شناسان، روانشناسان اجتماعی و کارشناسان سازمان بهزیستی و حتی نماینده پلیس در اتاق فکر برنامه همراه هستیم تا به لحاظ محتوایی و سوژه‌یابی گروه نویسنده و اتاق سردبیری ما را یاری کنند.»

«شکلات تلخ» ساختاری مستند گونه دارد، اما از آنجا که گاهی از نمایش چهره‌ افراد بایستی مراقبت و حفظ امانت شود؛ بدیهی است که عوامل، سراغ بازیگران بروند. در این برنامه، مهدی اسماعیل‌تبار روان شناس فرهنگی و محمد جان‌نثاری پیگیر سوژه‌ها خواهند بود و در واقع اجرای برنامه را برعهده دارند.

«شکلات تلخ» شنبه و سه‌شنبه ساعت١٣:٣٠ و یکشنبه و چهارشنبه ساعت ٣٠ دقیقه بامداد روی آنتن شبکه ٥ سیما می‌رود.

۵۷۲۴۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کامِ کودکان کار با «شکلات تلخ» شیرین می‌شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..