تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موتورولا با معرفی گوشی‌های جدید Moto E و Moto G Fast خانواده محصولات اقتصادی خود را به‌روز کرد

موتورولا دو گوشی هوشمند اقتصادی معرفی کرد. گوشی‌های پایین‌رده‌ی Moto E با قیمت ۱۴۹/۹۹ دلار و Moto G Fast، دو عضو جدید خانواده‌ی محصولات موتورولا هستند که به‌نوعی مجموعه‌ی محصولات این شرکت را در دسته‌ی میان‌رده و پایین‌رده نکمیل می‌کنند. این دو گوشی، به خانواده‌ای اضافه می‌شوند که چندی پیش شاهد ورود Moto G Power با قیمت ۲۴۹/۹۹ دلار و Moto G Stylus با برچسب قیمتی ۲۹۹/۹۹ دلار بود.

گوشی جدید Moto E جایگزین محصول سال گذشته، Moto E6 می‌شود و G Fast نیز به‌عنوان جایگزینی برای G7 Play معرفی شد. ظاهرا موتورولا در رویکردی هم‌مسیر در سال جاری،‌ سیستم نام‌گذاری خانواده‌ی G از محصولات خود را متحول کرده است.

گوشی G Fast شباهت زیادی به G Power و G Stylus دارد و از نمایشگر با نسبت تصویر ۱۹:۹ دارای یک حفره برای دوربین جلو بهره‌ می‌برد. البته تمامی مشخصات سخت‌افزاری مدل ارزان‌قیمت جدید، نسبت به نسل‌های قبلی کاهش یافته است تا بتوان محصولی با قیمت مقرون‌به‌صرفه به بازار عرضه کرد. G Fast با وجود بهره‌مندی از پردازنده‌ی مشابه با برادران خود، اسنپدراگون ۶۶۵، تنها سه گیگابایت حافظه‌ی رم (در مقایسه با چهار گیگابایت در محصولات دیگر) به کاربر ارائه می‌کند. حافظه‌ی ذخیره‌سازی نسخه‌ی پایین‌رده نیز ۳۲ گیگابایت بوده که در مقایسه با ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی Stylus و Power بسیار کمتر است. موتورولا نمایشگر گوشی جدید را هم با عقب‌گرد نسبت به دیگر اعضای خانواده‌ی G انتخاب کرد ( 720p به‌جای 1080p).

Moto G Gast

گوشی Moto G Fast نسبت به نسل قبلی از حافظه‌ی رم کمتری بهره می‌برد

پیکربندی دوربین Moto G Fast تفاوت زیادی با G Power ندارد. یک دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی همراه‌با دوربین هشت مگاپیکسلی ۱۱۸ درجه‌ی اولترا واید و یک لنز دومگاپیکسلی ماکرو برای گوشی جدید موتورولا در نظر گرفته شد. موتو جی فست همچنین از دوربین سلفی با رزولوشن هشت مگاپیکسل بهره می‌برد. شرکت سازنده، باتری چهار هزار میلی‌آمپری را برای G Fast در نظر گرفت که با نسخه‌ی استایلوس برابر است. نسخه‌ی پاور، همان‌طور که از نامش بر می‌آید، باتری قوی‌تری پنج هزار میلی‌آمپری دارد. از قابلیت‌های دیگر G Fast می‌توان به حسگر اثر انگشت در پنل پشتی، شارژ ازطریق درگاه USB-C، جک هدفون ۳/۵ میلی‌متری و مقاومت نسبی در برابر پاشش آب IP52 اشاره کرد.

گوشی هوشمند Moto E با بهینه‌سازی‌های بیشتری نسبت به نسل قبلی یعنی E6 همراه بود. این گوشی از نمایشگر ۶/۲ اینچی بهره می‌برد (در مقایسه با نمایشگر ۵/۵ اینچی E6) که البته رزولوشن 720p دارد. طراحی پنل جلویی نیز به‌صورت بریدگی قطره‌ای در نظر گرفته شد که با کمی حاشیه در پایین، حاشیه‌ی نمایشگر را نسبت به نمونه‌های کنونی بازار بیشتر نشان می‌دهد. موتورولا همچنین برای اولین‌بار در این گوشی از خانواده‌ی E، از حسگر اثر انگشت در پنل پشتی استفاده کرده است.

Moto E

مقاله‌های مرتبط:

موتورولا در گوشی پایین‌رده‌ی خود پردازند‌ه‌ی بهتری را نسبت به نسل قبلی استفاده و اسنپدراگون ۴۳۵ را با ۶۳۲ جایگزین کرد. حافظه‌ی رم گوشی جدید، مانند برادر بزرگ‌ترش دو گیگابایت عنوان شد، البته در حافظه‌ی ذخیره‌سازی شاهد دو برابر شدن ظرفیت و استفاده از حافظه‌ی ۳۲ گیگابایتی هستیم. دوربین پشتی هم به سیستم دوگانه ارتقا یافت که از یک لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی درکنار لنز عمق‌سنج دو مگاپیکسلی بهره می‌برد. از قابلیت‌های دیگر می‌توان به باتری ۳،۵۵۰ میلی‌آمپری، جک هدفون ۳/۵ میلی‌متری و مقاومت IPX2 در برابر نفوذ آب اشاره کرد که البته حداکثر برای مقاومت در برابر پاشش عادی مقاوم خواهد بود. گوشی اقتصادی موتورولا از شارژر میکرو USB بهره می‌برد که باتوجه‌به همه‌گیر شدن USB-C انتخابی عجیب به‌نظر می‌رسد.

هر دو گوشی جدید موتورولا از اندروید ۱۰ بهره می‌برند که به تمامی بهینه‌سازی‌های صورت گرفته در گوشی‌های جدید شرکت مجهز است. قابلیت‌هایی همچون Edge Plus، حالت مخصوص بازی، آیکون‌ها و رنگ‌های قابل تغییر و دستورهای حرکتی، در گوشی‌های اقتصادی هم دیده می‌شوند. موتورولا می‌گوید جی فست یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری هم دریافت می‌کند، اما Moto E چنین مزیتی نخواهد داشت. هر دو گوشی در تاریخ دوازدهم ماه جاری میلادی به بازار عرضه می‌شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موتورولا با معرفی گوشی‌های جدید Moto E و Moto G Fast خانواده محصولات اقتصادی خود را به‌روز کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..