تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوستر «طبیعت ذات آمریکایی» با محوریت تظاهرات ضد نژادپرستی آمریکا

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال بزرگترین اعتراضات مردمی ایالات مختلف آمریکا، حضرت آیت الله خامنه‌‎ای در سخنرانی روز چهاردم خرداد ماه به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی (ره)، به تحولات اخیر کشور آمریکا و تظاهرات ضد نژادپرستی شهروندان این کشور اشاره کردند و گفتند: "رهبر انقلاب اسلامی: اینکه یک پلیسی با خونسردی، زانویش را بگذارد روی گردنِ یک سیاه‌پوست و نگه دارد و فشار بدهد تا جان بدهد، چیز جدیدی نیست؛ طبیعتِ آمریکایی این است؛ کاری است که آمریکایی‌ها با افغانستان، عراق، سوریه و با خیلی از کشور‌ها کرده‌اند؛ اینکه حالا مردم شعار میدهند «نمیتوانیم نَفَس بکشیم» حرف دل همه ملّت‌هایی است که آمریکا در آنجا ظالمانه وارد شده و اقدام کرده است. ۹۹/۳/۱۴"

به همین منظور، خانه طراحان انقلاب اسلامی، پوستری را با موضوع طبیعت ذات آمریکایی پیرامون بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان «طبیعتش این است...» طراحی و منتشر کرد.

پوستر «طبیعت ذات آمریکایی» توسط خانه طراحان انقلاب اسلامی منتشر شد

بیشتر بخوانید: براندازان با روحیه دیگرستیزی خود توانایی اداره یک نانوایی را هم ندارند!

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوستر «طبیعت ذات آمریکایی» با محوریت تظاهرات ضد نژادپرستی آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..