تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صندوق های خرد اعتبارات زنان روستایی گامی به سوی اشتغال پایدار روستایی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری  ،رییس اداره ترویج و زنان شهرستان کوهرنگ گفت: در سال ٩٤ جلسه ای با دهیاران در بخش های صمصامی، مرکزی و بازفت پیرامون انتخاب تسهیلگر و کلیات تشکیل صندوق ها برگزار و تبادل نظر شد.
خانم عسگریان افزود : در سال ٩٥ با برگزاری جلسات متعدد در روستاهاتسهیلگران انتخاب شدند و با کمک آنان روسای هیئت مدیره انتخاب شدند و روند تاسیس صندوق ها صورت پذیرفت، یک صندوق در بخش صمصامی، چهار صندوق در بخش بازفت و پنج صندوق در بخش مرکزی، در مجموع ١٠ صندوق تاسیس گردید. هر صندوق دارای ٢٥ عضو خانم می باشد که طی ٦ ماه پس انداز و دریافت تسهیلات از صندوق کارآفرینی امید شهرستان به راه اندازی کسب و کارهای کوچک و جدید پرداختند.
وی افزود: هر ١٠ صندوق وام های مرحله اول خود را تسویه نموده اند و ٦ صندوق منتظر دریافت مرحله دوم تسهیلات کسب و کار خرد زنان جهت توسعه فعالیت خود می باشند.
از جمله فعالیت های اعضای صندوق ها می توان به موارد ذیل اشاره نمود: ١- بافت فرش، گلیم، جاجیم، تابلو فرش ٢- پرورش مرغ بومی ٣- پرواربندی بره و گوساله ٤- کشت سبزیجات و انواع گیاهان دارویی ٥- کشت موسیر و زعفران ٦- خیاطی و ...
میزان وام در مرحله اول برای هر صندوق به میزان ١٥٠ میلیون ریال و وام مرحله دوم به مبلغ ٥٠٠-٤٠٠ میلیون ریال افزایش یافته است.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صندوق های خرد اعتبارات زنان روستایی گامی به سوی اشتغال پایدار روستایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..